Hvor længe gik der ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Sabina

Hej i dejlige damer

Der er sikkert blevet lavet flere tråde ang. dette. Men ville hører hvor længe der gik efter fødslen, før i havde sex igen.

Imorgen er det 4 uger siden at jeg fødte, og jeg fik kun et sting oppe i .  Og jeg kunne got tænke mig at prøve her i weekenden. Men er bange for det der sting, ikke er helt væk endnu ..

Håber i har nogle svar her

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Hasselnødden

Vi forsøgte først igen da der var gået 6 måneder og igen da der var gået 9... jeg blev syet op til flere sting, aner ikke hvor mange og overskuddet til at sexe var der slet ikke for hverken faren eller moren herhjemme.

Anmeld

12. august 2011

AnneBJ

Jeg kan faktisk slet ikke huske hvor længe der gik... men lidt over 9 uger.. 
Jeg havde fået et indvendigt sting, og et par udvendige, men havde ikke lysten før. Det gjorde overhovedet ikke ondt.

Jeg tror det vigtigste er lysten og tålmodighed, så god fornøjelse i weekenden!  

Anmeld

12. august 2011

Zafir

Der gik 10-12 dage begge gange. Jeg bristede ikke eller noget... Men det var selvfølgelig ikke en 3-4 timers omgang i flere runder,til at starte med hehe.

Anmeld

12. august 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Hej i dejlige damer

Der er sikkert blevet lavet flere tråde ang. dette. Men ville hører hvor længe der gik efter fødslen, før i havde sex igen.

Imorgen er det 4 uger siden at jeg fødte, og jeg fik kun et sting oppe i .  Og jeg kunne got tænke mig at prøve her i weekenden. Men er bange for det der sting, ikke er helt væk endnu ..

Håber i har nogle svar her

God weekend

Stingene er væk efter 10-14 dage, så de er for længst væk.

Men for mit vedkommende, så var der nul sex på tapetet før efter 8-ugers tjekket, og jeg var helt færdig med udflåd og den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. august 2011

Sabina

SussieThyssen skriver:

Stingene er væk efter 10-14 dage, så de er for længst væk.

Men for mit vedkommende, så var der nul sex på tapetet før efter 8-ugers tjekket, og jeg var helt færdig med udflåd og den slags.

Kærligst
Sussie

Jeg har slet ikke så meget udflåed mere SÅ jeg tænkte at hvi stinget var væk, så skulle der da hygges i weekenden .. Jeg har slet ikke haft lysten til sex i graviditeten, og nu er den endelig kommet tilbage .. Så vil man ik vente mere .. hehe

Anmeld

12. august 2011

AdamsMor

Der gik 3 mdr med os - både fordi jeg fik kejsersnit og så fordi jeg ikke rigtig havde lyst og energi til det. Og da vi prøvede gjorde det ondt de første gange.

Men jeg tror det kommer meget an på hvordan ens fødsel har været og hvis man har lyst og der er "grønt lys", skal man da bare igang

Anmeld

12. august 2011

B&J

her kig der en lille månede efter den første mens var væk

Anmeld

12. august 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Jeg har slet ikke så meget udflåed mere SÅ jeg tænkte at hvi stinget var væk, så skulle der da hygges i weekenden .. Jeg har slet ikke haft lysten til sex i graviditeten, og nu er den endelig kommet tilbage .. Så vil man ik vente mere .. hehe

Så hyg I jer bare..og god fornøjelse.

Anmeld

13. august 2011

Sabina

Zafir skriver:

Der gik 10-12 dage begge gange. Jeg bristede ikke eller noget... Men det var selvfølgelig ikke en 3-4 timers omgang i flere runder,til at starte med hehe.

Okay . Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.