Nazar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Marco2

Nogen der har været på ferie på Nazar-resortene?

http://www.nazar.dk/world

Ris/Ros …

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Fines mor

Marco2 skriver:

Ris/Ros …

AG

Ja det har jeg, på Pegasus Royal i Incekum ;-) Dejligt sted, den bedste ferie nogensinde ;.)

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Marco2 skriver:

Ris/Ros …

AG

JAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJA- Kan jeg bare sige.
Vi var afsted i uge 42 i 06. Vi boede på resort men havde jo fri adgang til Royal - det sidte - børnehotellet havde lukket, det var vinter lukket ugen før, men synes faciliteterne på de andre hoteller er lige så børnevenlige, personalet er i TOP, maden er i top, væreslerne var rigtig gode Lige overfor ligger der et lille marked med butikker, og ellers mindre en 2 km derfra - vi gik hver dag, ligger en lille by hvor der er butikker og stort marked. Poolerne er også super gode og det samme er badestrandene.
Næste gang vi skal til tyrkiet, skal vi også på Resort igen. Eller et af de andre, men der blvier helt klart med Nazar til PEGASOS

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Fines mor skriver:

Ja det har jeg, på Pegasus Royal i Incekum ;-) Dejligt sted, den bedste ferie nogensinde ;.)

Anmeld

12. august 2011

Fines mor

Frk-Lotusblomst skriver:

Faktisk er det et af de steder vi gerne vil hen igen bla. pga. deres pool, det lækre hotel, maden og servicen på hotellet ;-) Det eneste minus vi oplevede var, at der ikke var et puslebord hæhæ alt andet kunne de klare. Selvom en gang havregrød lærte jeg dem at lave på 2 uger :-) Vores børn var dengang 9 mdr. og ca. 2 ½ år.

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Fines mor skriver:

Faktisk er det et af de steder vi gerne vil hen igen bla. pga. deres pool, det lækre hotel, maden og servicen på hotellet ;-) Det eneste minus vi oplevede var, at der ikke var et puslebord hæhæ alt andet kunne de klare. Selvom en gang havregrød lærte jeg dem at lave på 2 uger :-) Vores børn var dengang 9 mdr. og ca. 2 ½ år.

Og det var fantastiske omgivelser. Synes virkelig de har gjort meget ud af stemningen på og omkring hotellerne. Og naturen. Ihh

hehe, hvor fint. Vi havde så ingen børn - vi var 16 og 19 på det tidspunkt vi var afsted, og det er helt sikekrt et sted vi vil rejse hen med børn når vi forhåbentlig snart får dem.

Anmeld

12. august 2011

Fines mor

Og det var fantastiske omgivelser. Synes virkelig de har gjort meget ud af stemningen på og omkring hotellerne. Og naturen. Ihh

hehe, hvor fint. Vi havde så ingen børn - vi var 16 og 19 på det tidspunkt vi var afsted, og det er helt sikekrt et sted vi vil rejse hen med børn når vi forhåbentlig snart får dem.

Området er perfekt, og det er en skøn "have" de har dannet omkring poolen og stranden. Byen tæt på, og man behøver slet ikke tage en tur til Alanya - syntes jeg. Incekum byder på mange gode lækre butikker. Alt er bare langt billigere dernede ;-)

Dengang fik vi det billigt, vi havde faktisk bestilt Club hotellet ved siden af, men de havde selv lavet en overbookning, så vi blev opgraderet gratis til Royal. ;-)

Dengang var vores børn små, og de havde ikke mulighed for at bruge de ca. 5-7 vandrutchebaner som der var på området, men børnepoolen var perfekt. ;-) Frokosten spiste vi altid i Nemos Castel, da man skulle klæde om for at komme ind og spise. ;-) Men med så små børn ville vi hellere spise i badetøjet, og så op og tage en lur bagefter ;-)

Der er også et lokalt marked i Incekum, mener det er om tirsdagen.

øv ville godt tilbage.....

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Fines mor skriver:

Området er perfekt, og det er en skøn "have" de har dannet omkring poolen og stranden. Byen tæt på, og man behøver slet ikke tage en tur til Alanya - syntes jeg. Incekum byder på mange gode lækre butikker. Alt er bare langt billigere dernede ;-)

Dengang fik vi det billigt, vi havde faktisk bestilt Club hotellet ved siden af, men de havde selv lavet en overbookning, så vi blev opgraderet gratis til Royal. ;-)

Dengang var vores børn små, og de havde ikke mulighed for at bruge de ca. 5-7 vandrutchebaner som der var på området, men børnepoolen var perfekt. ;-) Frokosten spiste vi altid i Nemos Castel, da man skulle klæde om for at komme ind og spise. ;-) Men med så små børn ville vi hellere spise i badetøjet, og så op og tage en lur bagefter ;-)

Der er også et lokalt marked i Incekum, mener det er om tirsdagen.

øv ville godt tilbage.....

Vi var heller ikke i hverken antalya eller alanya, vi havde også nok i Incekum og jah der er marked om tirsdagen.
Vi var så også i en anden by, husker ikke navnet men noget med M hvor der var KÆMPE marked om torsdagen og så var vi ude og sejle på en flod. Noget som hotellet jo arrangere.

Og jah der er alle muligheder for børnepool, lidt sjov for de ældre og voksne. Med alle barer, snack barer, restauranter og alm. dinner stedet på hotellerne.
Vi var en af dagene på gourmetrestauranten på Resort. Det var goodt. Og ellers hyggede vi bare og tjenerne hyggede om os. De var virkelig gode.

Vi skule have været på et 3 stjernes jotel men fordi Nazar lavede vores flyrejse om 4 gange blev vi opgraderet til Pegasos World. Resort. ude omkostninger for os.

Ej det var bare så perfekt dernede. Skal helt sikkert derned igen.

Anmeld

16. august 2011

Marco2

Tusind tak for svar begge to.

Det lyder til at være et dejligt sted som vi vil overveje nøje at tage til.

Det er jo lige med at finde noget der fungerer for alle. Både mor og far samt en på 8 mdr. og en på 4 år.

AG

Anmeld

16. august 2011

piadas

Marco2 skriver:

Ris/Ros …

AG

Det var da det fedeste, jeg længe har set for mine unger, som er totalt vandhunde! Der må vi til engang - jeg har bogmærket siden!

Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.