Mme-brikker med på fly?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. august 2011

MorEllen

Hej alle kloge damer!

Jeg skal ud at flyve med min datter på 6 mnd, og i den forbindelse vil jeg lige høre, om der er nogen der ved, om man må have mme-brikker med igennem sikkerhedskontrollen?? Er det som med alt andet væske? Barnet skal jo have mad, og det er bare litt mer bøvl med det der pulver osv når man er ude at rejse..

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

132319

Morellen skriver:

Hej alle kloge damer!

Jeg skal ud at flyve med min datter på 6 mnd, og i den forbindelse vil jeg lige høre, om der er nogen der ved, om man må have mme-brikker med igennem sikkerhedskontrollen?? Er det som med alt andet væske? Barnet skal jo have mad, og det er bare litt mer bøvl med det der pulver osv når man er ude at rejse..

Tak for svar

Jeg er ret sikker på at de er ret så strikse med det. Så jeg tror desværre ikke at du må have brikker med, vedmindre du kan finde nogen der indeholder max 100 ml.

Alternativt, kan du købe sådan en rejseflaske til shampoo i Matas der er max 100 ml og hælde det derover i. Dem må du jo gerne have nogle stykker med af.

Anmeld

12. august 2011

An&Jo

jeg har altid haft de der brikkerm ed til min søn, og vi har fløjetm eget..

reglerne er anderledes når man flyver med børn, det har jeg oplevet flere gange.. selvfølgelig må du ikke have overdrevet meget med, men du må have med så det passer til de måltider barnet spiser på den tid det tager at flyve..

Anmeld

12. august 2011

K.Rehder

Det var da egentlg et meget godt spørgsmål.... Tror jeg da godt man må, i forhold til at have en flaske vand og noget pulver med..hehe..

Prøv evt. at ringe til flyselskabet.

Jeg lytter lige med

Anmeld

12. august 2011

Ciss

Du kan have det med, som er nødvendigt for babyen på rejsen. Jeg har haft både flasker og brikker, middagsglas osv med til babyen. Det er ok, men du skal tage det ud af tasken og lægge dem ved siden af i kurven, når de gennemlyser håndbagagen, så de kan se, hvad det er.

Anmeld

12. august 2011

MorEllen

132319 skriver:

Jeg er ret sikker på at de er ret så strikse med det. Så jeg tror desværre ikke at du må have brikker med, vedmindre du kan finde nogen der indeholder max 100 ml.

Alternativt, kan du købe sådan en rejseflaske til shampoo i Matas der er max 100 ml og hælde det derover i. Dem må du jo gerne have nogle stykker med af.

Hehe, ja, jeg var inde på tanken om at ha det over i små shampoflasker ja Men nu ser det jo ud til at man kan have det meste med... skønt

Anmeld

12. august 2011

MorEllen

KloksKone skriver:

Det var da egentlg et meget godt spørgsmål.... Tror jeg da godt man må, i forhold til at have en flaske vand og noget pulver med..hehe..

Prøv evt. at ringe til flyselskabet.

Jeg lytter lige med

Ja, sist vi var med flyveren så havde jeg pulver med, også købte jeg en flaske vand i lufthavnen.. men det var altså meget upraktisk! Heldigvis ser det ud til at flere har fået brikkerne med her! Men jeg vil da lige prøve at ringe flyselskapet ja, god idè

Anmeld

12. august 2011

MorEllen

An&Jo skriver:

jeg har altid haft de der brikkerm ed til min søn, og vi har fløjetm eget..

reglerne er anderledes når man flyver med børn, det har jeg oplevet flere gange.. selvfølgelig må du ikke have overdrevet meget med, men du må have med så det passer til de måltider barnet spiser på den tid det tager at flyve..

Super Det var godt at høre Så bliver det hele meget nemmere

Anmeld

12. august 2011

3rollinger

Jeg har de sidste gange jeg har floejet med min datter paa 19 mdr haft juice med og det er ogsaa helt iorden. 

Saa du maa ogsaa gerne have MME med.

Og jeg spurgte baade i Danmark og i Spanien for at vaere helt sikker paa at det var de samme regler begge steder og det var det.

Anmeld

12. august 2011

132319

Morellen skriver:

Hehe, ja, jeg var inde på tanken om at ha det over i små shampoflasker ja Men nu ser det jo ud til at man kan have det meste med... skønt

Ja, det ser sådan ud. Perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.