Hvad får jeres børn at spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

starsofheaven

Hvad giver i jeres barn f.eks til aftensmad. sys jeg er ved at løbe tør for ideer?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

twinboys

starsofheaven skriver:

Hvad giver i jeres barn f.eks til aftensmad. sys jeg er ved at løbe tør for ideer?..

De får det samme som os... Vi laver madplan for en uge af gangen, handler ind til det og er fælles om at lave mad, dække bord og tage af bordet..

Vi finder nogle opskrifter i en kogebog og laver de retter, så er det ny og spændende mad hver dag... Men der er også plads til at drengenes livretter kommer ind i madplanen...

Det kører bare rigtig godt hos os...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2009

Mca<3

twinboys skriver:

De får det samme som os... Vi laver madplan for en uge af gangen, handler ind til det og er fælles om at lave mad, dække bord og tage af bordet..

Vi finder nogle opskrifter i en kogebog og laver de retter, så er det ny og spændende mad hver dag... Men der er også plads til at drengenes livretter kommer ind i madplanen...

Det kører bare rigtig godt hos os...

Majbritt

Præcis det samme gør vi her ,,, får en gang pr uge tilsendt mail fra ugemadplan.dk og der er en masse opskrifter som vi vælger ud fra ,, Har aldrig spist så¨varieret som vi gør nu

Anmeld

6. januar 2009

jolu

De spiser det samme som os......nu ihvertfald.... Har i mange år lavet "særmad" for at sikre mig at mine uhyre kræsne børn fik den mad de skulle have.....men heldigvis er de ved at vokse sig fornuftige.....

Synes de lyder som en god ide med madplaner,selvom faren ved partout at skulle spise noget andet en dag hvor man egenlig har lyst til noget helt andet, er ret stor.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.