Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TILLYKKE!! Glæder mig til at høre om det - håber I får en dejlig smuk dag!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak alle sammen.. Skal nok lige give en update
stort tillykke!!! må i få en helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag!!
Ihhh - spændende...
Håber i må få en helt igennem fantastisk dag
Line
Så blev vi sgu gift Det var SÅ sjovt at se deres ansigter da vi afsløret det.. Der var da nogle stykker som fældet en tår.. Vi havde en rigtig dejlig dag - stille og roligt lige som vi ønsket det
P.s Er desværre ikke så vildt med at vise billeder af mig selv, men I kan få et af William
Rødhætte skriver: Så blev vi sgu gift Det var SÅ sjovt at se deres ansigter da vi afsløret det.. Der var da nogle stykker som fældet en tår.. Vi havde en rigtig dejlig dag - stille og roligt lige som vi ønsket det P.s Er desværre ikke så vildt med at vise billeder af mig selv, men I kan få et af William
Nuttet!!
Godt i havde en pragtfuld dag!
Tillykke, tillykke, dejligt at det blev lige som I havde håbet
Men kommer der slet ikke noge billede af jer Øv, ville så gerne se jer - det er ikke noget mere romantisk end bryllupsbilleder - håber du finder et godt, som du har lyst til at dele med os
Mange herfra!!
PeruBaby skriver: Tillykke, tillykke, dejligt at det blev lige som I havde håbet Men kommer der slet ikke noge billede af jer Øv, ville så gerne se jer - det er ikke noget mere romantisk end bryllupsbilleder - håber du finder et godt, som du har lyst til at dele med os Mange herfra!!
Tak for kommentaren Vil gerne vise billeder, men må indrømme jeg godt kan lide at være lidt annonym
Tak for alle hilsnerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128