Så der kun 2½ timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. august 2011

SaNiNa

Til jeg skal tl undersøgelse på svangre og samtidgi snakke med en læge om jeg må trappe op i pillerne igen da jeg har haft rigtig meget kvalme, og er begynd at kaste op igen.

Føler mig træt hele tiden er sikker på at hvis Nicklas ikke hvade været der så lå jeg i sengen hele dagen, har hovedpin meget af dagen, min fødder er så hævede at jeg kun kan få min hawanas på og de gnaver også helt vild. ingen appetit, lidt svimmel og alle de dumme plukveer/veer

Mistænker lidt jeg kan have en blærebetændelse selvom det på ingen måder gør ondt når jeg tisser.

Ja jeg er vist bare rigtig rigtig skidt og meget træt men bliver man jo når man ikke kan sove.

Og om en time skal min elskede hankat aflives

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Ka+Ma=Be

ØV! Sikke du er ramt af uheld Håber i finder en god løsning til at håndtere kvalmen og opkasten.

Hvorfor skal katten aflives? Puh, det er ikke sjovt at aflive sine dyr. Måtte selv aflive min elskede hund for 1½ måneds tid siden, da hele hendes krop var fuld af kræft! 

Anmeld

12. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

ØV! Sikke du er ramt af uheld Håber i finder en god løsning til at håndtere kvalmen og opkasten.

Hvorfor skal katten aflives? Puh, det er ikke sjovt at aflive sine dyr. Måtte selv aflive min elskede hund for 1½ måneds tid siden, da hele hendes krop var fuld af kræft! 

Håber godt nok også jeg må tage alle 4 piller igen. men nu må vi jo se hvad de siger.

vores kære hankat var ikke renlig mere og han hvade igen blærebetændelse, og han tissede hver gang han ikke lige fik mad, blev kælet for, osv når det passede ham. og det kunne altså bare ikke blive ved med Nicklas og den lille nye lige om lidt. Beslutningen har også taget et år. og hold da op jeg har tudet brølet lige siden jeg kom ham i kassen, nu ligger han i sin kasse nede i bilen puttet i sit sætte og vi begraver ham i haven når Nicklas kommer hjem.

Han var bare så god til Nicklas og han elskede den kat over alt på jorden, vi har dog stadig vores hunkat men hun er ikke så vild med børn og er først da vi flyttede begynd at ville snakke med andre end min mand og jeg.

Det er bare en rigtig øv dag

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Ville bare lige give dig et stort kram 

- Sikke en dag, det er aldrig sjovt at skulle af med sine elskede dyr  

Anmeld

12. august 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Ville bare lige give dig et stort kram 

- Sikke en dag, det er aldrig sjovt at skulle af med sine elskede dyr  

Tak, nej det var virkelig hårdt, og da vi så skulle begrave ham i haven tuede jeg lige en omgang igen også fordi Nicklas lige skulle tjekke om han nu også hvade lukket øjene mens han han lå i sin kasse og så skulle han møz ham god nat.

Så der lov moderen hjerte lige over igen.

Anmeld

12. august 2011

SaNiNa

Og en lille update fra læge besøg igen:

Har fået lov at trappe op i pillerne igen, fik lavet en urin prøve nede i stuen først hvor den viste der var lidt, vi blev så sendt op på 4 sal for at få taget blodprøver og endnu en urin prøve hvor de kunne måe med maskine og der var der ingenting i.

Nu venter jeg på at få svar på blodprøverne om det kan være svangreforgiftning.

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Og en lille update fra læge besøg igen:

Har fået lov at trappe op i pillerne igen, fik lavet en urin prøve nede i stuen først hvor den viste der var lidt, vi blev så sendt op på 4 sal for at få taget blodprøver og endnu en urin prøve hvor de kunne måe med maskine og der var der ingenting i.

Nu venter jeg på at få svar på blodprøverne om det kan være svangreforgiftning.

Hvornår har i så det svar?

Anmeld

13. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvornår har i så det svar?

Vis jeg bare viste det, de har dog stadig ikke ringet så går ud fra der ikke er noget alvorligt med blodprøverne.

Gik i seng i går kl 21 og er først lige stået op med Nicklas. har dog ikke sovet ret meget. Men det er jo ikke noget nyt

Anmeld

13. august 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

Tak, nej det var virkelig hårdt, og da vi så skulle begrave ham i haven tuede jeg lige en omgang igen også fordi Nicklas lige skulle tjekke om han nu også hvade lukket øjene mens han han lå i sin kasse og så skulle han møz ham god nat.

Så der lov moderen hjerte lige over igen.

Årh 

Jeg håber at jeres weekend blir bedre end dagen igår 

Anmeld

13. august 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Årh 

Jeg håber at jeres weekend blir bedre end dagen igår 

Tusind tak.

Vi skal til Svendborg med Nicklas i formiddag til moster og så skal vi til sommerfest kl 14 så må vi jo se hvor længe jeg holder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.