Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNM skriver: kan i gætte hvad min datter siger når hun siger de her ord?vi ved jo godt hvad det er hun siger når hun siger det. men kan i gætte det. i må også gerne selv komme med nogen sjove ord jeres små siger.
kan i gætte hvad min datter siger når hun siger de her ord?vi ved jo godt hvad det er hun siger når hun siger det. men kan i gætte det. i må også gerne selv komme med nogen sjove ord jeres små siger.
lokiki - no ideabombom - pølserskamaband - skraldespandmæller - mælk?salafugla - sommerfugle
NNM skriver: kan i gætte hvad min datter siger når hun siger de her ord?lokikibombomskamabandmællersalafuglavi ved jo godt hvad det er hun siger når hun siger det. men kan i gætte det. i må også gerne selv komme med nogen sjove ord jeres små siger.
kan i gætte hvad min datter siger når hun siger de her ord?lokikibombomskamabandmællersalafuglavi ved jo godt hvad det er hun siger når hun siger det. men kan i gætte det. i må også gerne selv komme med nogen sjove ord jeres små siger.
lokiki - ?bombom - Slik?skamaband - Skraldespand?mæller - Karameller?salafugla - ?
Det er svært..
kirsti skriver: lokiki - no ideabombom - pølserskamaband - skraldespandmæller - mælk?salafugla - sommerfugle
BJNGJ. skriver: lokiki - ?bombom - Slik?skamaband - Skraldespand?mæller - Karameller?salafugla - ? Det er svært..
Trunte<3 skriver: lokiki =en sang i synger hjemmebombom= bananskamaband = hendes bamsemæller= mælksalafugla= sommerfugl
lokiki =en sang i synger hjemmebombom= bananskamaband = hendes bamsemæller= mælksalafugla= sommerfugl
NNM skriver: lokiki= hello kittybombom=armbåndmæller=mælksalafugla=sommerfulg. når hun siger slik hedder det slikgummi (det er nærmere vingummi)
lokiki= hello kittybombom=armbåndmæller=mælksalafugla=sommerfulg. når hun siger slik hedder det slikgummi (det er nærmere vingummi)
Hvor er jeg bare ringe til at gætte..
Men tak for svar.. hehe..
BJNGJ. skriver: Hvor er jeg bare ringe til at gætte.. Men tak for svar.. hehe..
Hvor sødt
Herhjemme er det :
Gigar - Silke (lillesøster)
Mamam (Sut)
kiss (Kiks)
Maar (Far)
maa (Mad)
kegn (Tegne )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128