Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

gda

Så er det kommet mave billeder af lillebror på min profil :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Pia.

en stor fin mave allerede - ham lillebror bliver vist en lille basse *S* :P

Tak for kikket.

Knus Pia, som ikke skal have flere børn men som SAVNER(L) en stor gravid mave...

Anmeld

28. februar 2008

Mie A

Ih altså en fin mave... glæder mig sådan til at min bliver lidt større...

Knus

Anmeld

28. februar 2008

gda

PiaR skriver:

en stor fin mave allerede - ham lillebror bliver vist en lille basse *S* :P

Tak for kikket.

Knus Pia, som ikke skal have flere børn men som SAVNER(L) en stor gravid mave...

min Jm siger at han ment kan komme til at veje 5 kg ved fødsels. Jeg havde kun en kommentar. Av :)

Anmeld

28. februar 2008

Pia.

Griner Gitte,,,, ja avs avs.... men som de "kloger" siger; hoved skal bare ud så er der ingen forskel på om de vejer 3 kilo eller 5 kilo *S*

MEEEEN der er jeg ikke helt enig - har født en "lille fis på 3430" noget nemmere end de 2 store på 4,5 kilo... eller smerte mæssigt syntes jeg den var nemmere med den lille vægt ;)

Anmeld

28. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg er sikker på de føromtalte kloge hoveder er mænd :P

Kh Jeanne

ps. dejlig mave :D

Anmeld

29. februar 2008

A.I.G.

PiaR skriver:

Griner Gitte,,,, ja avs avs.... men som de "kloger" siger; hoved skal bare ud så er der ingen forskel på om de vejer 3 kilo eller 5 kilo *S*

MEEEEN der er jeg ikke helt enig - har født en "lille fis på 3430" noget nemmere end de 2 store på 4,5 kilo... eller smerte mæssigt syntes jeg den var nemmere med den lille vægt ;)

Jeg er helt enig...

Augusta den ældste vejede 3200 og Ella vejede 4100...... Den trak altså tænder ud, den sidste fødsel, jeg sendte lige et primalskrig ud over Hvidovre Hospital. Og begge varede blot 3 timer fra ankomst på hosp. til fødsel

Nu bebrejder jeg mig så også efterfølgende at jeg får sådan en moder jord trang til at føde uden smertestillende... det er for tosset af mig.
Tag imod alt de byder dig !!!!!!!!!!!

;o)
Anette

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

Så så man lige mig sidde og kigge på mavebilleder og VUPTI - Så er jeg tilbage i skrukhelvede efter 6 dage hvor jeg var clean!! :)

Tillykke med mavsen!
Sikke nogle dejlige billeder!

Men 5 kg. alligevel!! Uhh! :-o

Tak for kigget! :)

Trine - Skruk igen, igen.. Igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.