Hej tøser...
Har i haft jeres små guldklumper passet ud over "mellem amningerne"? Jeg vil rigtig gerne høre om i har erfaring med pasninger og evt. hvor gamle jeres guldklumper var første gang!
Min mand og jeg skal til bryllup her den 20/8 og jeg ville virkelig gerne kunne feste lidt, da det er en rigtig rigtig god veninde der skal giftes, men jeg er lidt i tvivl om hvor længe jeg synes det er rimeligt at Aske skal passes (være væk fra sin mor)...
Min plan er at han skal passes hos mormor, der bor 20 minutter fra der hvor festen holdes. Planen er så at han skal være med til reception og lidt af festen. Jeg overvejer at så at køre hjem med ham til mormor og amme ved 20-tiden (som jeg plejer), hvorefter hun kan hygge, pusle og gøre ham putteklar (og putte). Når jeg har ammet vil jeg så trille afsted til festen...
Jeg forestiller mig så at min mor skal have Aske igennen natten (altså give ham flaske én gang ved 2-3 tiden og så igen ved 6-7 tiden om morgenen)..
Hvordan synes i den plan lyder??
Og så lige et spørgsmål til jer der har prøvet at malke ud... Hvordan passer man lettest det ind, så der ikke kommer til at mangle i løbet af dagen?
Håber i vil dele ud af jeres erfaring, råd og tanker 
Line
Anmeld