Vinterjakke til piger - gode forslag til steder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

N&J

sbs78 skriver:

Kan også klart anbefale overtøjet fra www.fairtail.dk

Desværre er der ikke noget der passer min datters pasform, men tak for anbefalingen/linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

132319

Jeg bruger ikke trandsales.. tror det bliver en dyr fornøjelse hvis jeg først går igang med det.. hihi..  miniture har jeg slet ikke kigget på.. hmm det må jeg vist lige lure lidt på

Hehe, uha det kender jeg godt 

Men de er altså dyyyyre fra ny, en vinterjakke koster 800 kr 

Derfor er der virkelig gode penge at spare, jeg har købt ungernes vinterjakker fra Mini A Ture derinde, til henholdsvis 300 og 350 kr inkl. porto -Haps, næsten 1000 kr sparet

Anmeld

12. august 2011

N&J

SiljasMoar skriver:

Jeg har lige købt en på dba til 50 kr. Brugt en gang og den er super fed og hun er så glad for den.

Jeg plejer også at købe flyverdragter på dba, og syntes også jeg har ledt både efter det og en vinterjakke, har bare ikke fundet noget i hendes størrelse i den rigtige farve.. men ellers god ide, hvor man sagtens kan finde noget godt. 

Anmeld

12. august 2011

N&J

wamse skriver:

Jeg køber vinterjakker til Lærke i H&M, og har altid gjort det. Har aldrig oplevet nogle problemer med jakkerne Så er de også til en overkommelig pris

Det har jeg også gjort da hun var mindre, syntes bare ikke pasformen er så god til min datter og farverne.. jeg er faktisk begyndt at gå mere over til name it end hm, syntes kvaliteten er bedre i større piger tøjet og samme pris.. men tak for det wamse og er glad for at du er "tilbage".. 

Anmeld

12. august 2011

N&J

132319 skriver:

Hehe, uha det kender jeg godt 

Men de er altså dyyyyre fra ny, en vinterjakke koster 800 kr 

Derfor er der virkelig gode penge at spare, jeg har købt ungernes vinterjakker fra Mini A Ture derinde, til henholdsvis 300 og 350 kr inkl. porto -Haps, næsten 1000 kr sparet

Jeg har forsøgt mig derinde en gang før, men så opdagede jeg hvor meget der var, og blev bange for alle de timer og alle de penge jeg kunne bruge.. 

Okey så er de også dyre fra ny.. kan godt forstå at du køber dem derinde når der er så meget at spare, jeg plejer at kigge på dba, men syntes ikke der er noget i år, eller også får jeg en i gave af min søster, som arbejder i en børnetøjsforretning men syntes ikke der er noget i år i den butik.. så er lidt lost

Anmeld

12. august 2011

wamse

N&J skriver:

Det har jeg også gjort da hun var mindre, syntes bare ikke pasformen er så god til min datter og farverne.. jeg er faktisk begyndt at gå mere over til name it end hm, syntes kvaliteten er bedre i større piger tøjet og samme pris.. men tak for det wamse og er glad for at du er "tilbage".. 

Mange tak skal du have Er glad for at være her igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.