* TERMIN: 17. September 11'
* GESTATION: 35+2
* FOSTERSKØN: 2400-2500 g.
* FØDESTED: Horsens.
* PIGE/DRENG: Baby Boy 
* NAVN: Noah, Viktor eller William
* ANDRE BØRN: Nej
* VÆGTFORØGELSE: +16 kg.
* STRÆKMÆRKER: Dem jeg har på elskovshåndtagene er blevet lidt længere, men ellers er jeg sluppet indtil videre. Har dog masser i forvejen, så tror ikke jeg slipper...
* KVALME: De seneste par dage har der været lidt om eftermiddagen
* ØDEMER: Ja har desværre vand i kroppen, men mærker heldigvis ikke så meget til det i dette vejr, så nyder det, til forskel fra mange andre 
* PLUKVEER: Flere og flere for hver dag, dog ikke noget jeg rigtig mærker til bortset fra den obligatoriske hårde mave. Endnu... hehe
* KRAMPER: Lidt i læggene om natten.
* MÆRKER DU LIV?: Ja, det er vidunderligt
men også en smule mere ubehageligt nu hvor han har lidt pladsproblemer... hehe
* MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL: D. 11 aug, da jeg var til jordemoder var den 36 cm.
* SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Mangler et par besøg hos JM..
* GLUKOSEBELASTNING: Ja, ikke den fedeste oplevelse. Men der var ikke noget, så det var jo dejligt.
* GRAVIDITETSGENER: Skal op og tisse om natten som alle gravide vist skal efterhånden og er da en anelse øm i bækken og skamben uden rigtig at have lavet så meget. Synes det gør avs at vende sig i sengen og skulle op af sofaen, de første 2-3 skridt er ikke sjove...
* FØDSELSFORM: The natural way, hvis det er muligt selvfølgelig.
* ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej, men jeg er nervøs og utrolig spændt på hvordan det kommer til at forløbe det hele...
* HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Jeg har haft sommerferie siden 17 juni, så jeg keeeeeder mig og bruger alt for mange penge på baby... hehe
* ANDET: Glæder mig virkelig til at se hvad det er for en fantastisk lille personlighed vi har fået brygget sammen.