Hvor højt skal man synge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Føler det er et lidt pinligt spørgsmål, så er lige anonym 

Men hvor højt skal man synge for at bebs inde i maven kan høre det? Er i uge 33.. Har ikke fået praktiseret det der med at synge for den lille, mest fordi jeg har følt mig lidt dum over det, men nu vil jeg altså!! Så jeg har sunget den samme sang et par gange her til aften, men tænker på hvor højt man egentlig skal synge for det går igennem hud, fostervand og alt det andet der ligesom "blokerer"?

Synes den bette gav sig til at spjætte lidt da jeg sang.. Kan enten være tilfældigt, eller også synes hun det lyder forfærdeligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Mira0911

Tror ikke du behøver synge særlig højt... baby høre jo din stemme normalt når du snakker... Og det er jo ikke fordi man råber når man snakker.. 

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Tror ikke du behøver synge særlig højt... baby høre jo din stemme normalt når du snakker... Og det er jo ikke fordi man råber når man snakker.. 

Nåh nej, det er self. rigtigt. Tænker også når man nu sidder alene i et soveværelse, der ikke er andre lyde og man kan mærke bebs er vågen.. Så må hun da kunne høre mit kattejammer  

Anmeld

11. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Men hvor højt skal man synge for at bebs inde i maven kan høre det? Er i uge 33.. Har ikke fået praktiseret det der med at synge for den lille, mest fordi jeg har følt mig lidt dum over det, men nu vil jeg altså!! Så jeg har sunget den samme sang et par gange her til aften, men tænker på hvor højt man egentlig skal synge for det går igennem hud, fostervand og alt det andet der ligesom "blokerer"?

Synes den bette gav sig til at spjætte lidt da jeg sang.. Kan enten være tilfældigt, eller også synes hun det lyder forfærdeligt  

Syng syng og syng...

Bare normalt...

så kan bebsen kende din stemme og hører du er glad og i syngehumør

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Syng syng og syng...

Bare normalt...

Det vil jeg gøre! Jeg er bare så selvbevidst. Fx tænker jeg lige nu om naboen mon kan høre det, for der er rimelig lydt . Hihi! Men må nok bare smide de hæmninger  

Anmeld

11. august 2011

Kløver

twinboys skriver:

Syng syng og syng...

Bare normalt...

Og en fed detalje er at det for baby lyder lidt ligesom hvis vi snakkede under vand

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Og en fed detalje er at det for baby lyder lidt ligesom hvis vi snakkede under vand

Det er egentlig rimelig rørende at tænke på, synes jeg! Og meeega fascinerende

Anmeld

11. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Det er egentlig rimelig rørende at tænke på, synes jeg! Og meeega fascinerende

ja ikke, synes også det var vildt hyggeligt at tænke på da jeg var gravid, at man synger "under vand" til sin lille spire i maven

Anmeld

11. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre! Jeg er bare så selvbevidst. Fx tænker jeg lige nu om naboen mon kan høre det, for der er rimelig lydt . Hihi! Men må nok bare smide de hæmninger  

glem naboen... senere skal han høre på babyskrål... så syng du bare... måske du bliver en kendt sang stjerne på et tidspunkt

Anmeld

11. august 2011

Sabina92

Anonym skriver:

altså øh jeg sang dælme igennem, måske derfor han griner hvergang jeg synger den dag idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.