Krymper i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

jo hvis du deler ud af opskriften på VÆGTtab ...

Her sker der ikke en dytfis ..

ww

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

twinboys

SjeBets skriver:

Prøver men aaarrrgg synese jeg står lidt i stampe .... 

Lad os følges...

Anmeld

11. august 2011

twinboys

Maja84 skriver:

Ja da jeg tør nok bare ikke håbe for meget vægttab før ejg får medicin til hjælp, har stort set prøvet alt Har dog overvejet at prøve den der hedder spis dig gravid, skulle være godt for sådan en som mig med pco, men desværre synes jeg den ser meget besværlig ud, ingen gluten eller stivelse, og vil gøre madlavningen både meget dyr og omfattende

nogle gode tips

ww

Anmeld

11. august 2011

emsaroto

ja jeg er i gang med at krympe på 7 dage har jeg tabt mig 1 kilo. Skal vejes igen den 17

Anmeld

11. august 2011

SjeBets

jeg er gerne med på noget fælles agtigt noget .. sådan for at få et spark og ja holde en igang med det man har gang i ... 

Anmeld

12. august 2011

eElak

Jeg er i fuld gang. Har smidt 20,7 kg siden 4. Maj og gået 2-3 tøjstørrelser ned. Mangler stadig 20 kg sådan ca. Du kan se min tråd herinde fra i går. Der skulle jeg blære mig. ;-)

Anmeld

12. august 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg har tabt mig 3,4 kg. på en uge, jeg har om lagt vores madvaner og så har jeg en aftale med en veninde om at vi overhovedet ikke drikker sodavand, saftevand og andet med sukker i kort sagt drikker vi kun vand . og spiser ikke usundt. Og så træner vi sammen flere gange om ugen, så det motivere mig mere, at jeg ikke er alene om det og jeg har nemmere ved at komme der ned og træne end hvis jeg var alene om det.  

Anmeld

13. august 2011

..

Det må man sige.. er gået fra 117 til 62,5 kg

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Macrolf skriver:

Det må man sige.. er gået fra 117 til 62,5 kg

må man spørge hvordan ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.