I skal da også lige høre om turen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Mira0911

Jeg var til sidste lægebesøg idag og frygtede at jeg ville få at vide det var alt for sent jeg kom til besøget... Lægen sagde ikke noget til at jeg var 34+3 idag... Så det var jo fint... 

Urinen så fin ud - Med Julie var jeg plaget at sukker i urinen og blærebetændelse... Det har jeg sluppet for indtil videre... 

Alt så fint ud lige indtil hun skulle give et skøn på lillesøster... 

Til scanningen for 14 dage siden havde hun sat sig med hovedet nedad...  Og vejede 2200g.... 

Idag hed hendes skøn 2300g - Så 100 g på 14 dage er ikke meget... Men godt at hun har taget på...  Som er det vigtigste...  Hun har så vendt sig igen.. Så nu ligger hun i tværleje/UK skiftevis.. Lægen mærkede længe og nåede frem til, og sagde også til lægen at jeg havde en fornemmelse af at hun havde vendt sig igen... JA - Selvfølgelig kan hun nå og vende sig til den rigtige position inden fødslen... 

Der bliver holdt godt øje nu med hende... Lægen ville have haft jeg skulle være været ved jordemoderen i næste uge allerede, for at tjekke op på hvordan hun ligger... Jeg skal til JM 24. August og det sagde lægen god for.. Det er rart at de er obs på det... 

Meeen frygter nu alligevel at det skulle ske og ende med PKS.... Det var lige lidt fra herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Barbamama

Ej en lille bølle du bærer rundt på!!!! Hun skal da lige have et lille puf i numsen  Ej jeg håber godt nok for dig at hun når at lægge sig ordentligt så du kan få lov til at føde!

Anmeld

13. august 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Ej en lille bølle du bærer rundt på!!!! Hun skal da lige have et lille puf i numsen  Ej jeg håber godt nok for dig at hun når at lægge sig ordentligt så du kan få lov til at føde!

Ja det må man sige... 

Håber virkelig også at hun vender sig så jeg selv kan føde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.