Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har du en du ik bruger mere?
Syntes ik jeg kan finde nogle å guloggratis.dk eller dba.dk og hvis der endelig er en, står den bare 100 km og en togbane væk...
Hjælp.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bondefruen skriver: Har du en du ik bruger mere? Syntes ik jeg kan finde nogle å guloggratis.dk eller dba.dk og hvis der endelig er en, står den bare 100 km og en togbane væk... Hjælp.....
Hvor kommer du fra?
For vil da godt prøve at kigge på nettet om jeg kan finde en
Barnepigen skriver: Hvor kommer du fra? For vil da godt prøve at kigge på nettet om jeg kan finde en
Bor i Østjylland - den ska nemli ik være al for dyr, den er en min ældste ska bruge i DP'en da han er for stor/lang til de alm. 97cm barnevogne og de er al for smalle til ham..
1000 mange tak
Bondefruen skriver: Bor i Østjylland - den ska nemli ik være al for dyr, den er en min ældste ska bruge i DP'en da han er for stor/lang til de alm. 97cm barnevogne og de er al for smalle til ham.. 1000 mange tak
Okay
http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/barnevogne-og-kombivogne/produkt-tvillingebarnevogn/reg-oestjylland/?fra=privat&vis=galleri&medbillede
Her er der nogle i østjylland, en af dem står der 500 kr ved.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128