Gjort hovedrent til den store guldmedalje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Jemion

Puha jeg har været total aktiv idag Jeg har fin sorteret i køkkenet, vasket hylder ned, fjernet spindelsvæv, ordnet al vores vasketøj og badeværelse   Ved sgu ikke lige hvor den energi kom fra, har været total energiløs de sidste par dage  Men idag fik jeg lige et kæmpe skud energi Nu kan lillemanden bare komme an da jeg er 37+0 imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

SaNiNa

Sådan et flip fik jeg også da jeg ventede Nicklas, vil sige jeg er pænt træt især i de dage her oker ikke ret meget ligger vågen det meste af natten og når Nicklas så kommer hjem fra dp ja så er der stadig godt gang i ham.

Men har da fået vasket en masse tøj, og håber på jeg kan få vasket gulve i weekenden.

Imorgen kommer til at gå med en tur til dyrlægen, svangre ambulatoriet og så skal Nicklas hentes igen.

Anmeld

11. august 2011

Mira0911

Jemion skriver:

Puha jeg har været total aktiv idag Jeg har fin sorteret i køkkenet, vasket hylder ned, fjernet spindelsvæv, ordnet al vores vasketøj og badeværelse   Ved sgu ikke lige hvor den energi kom fra, har været total energiløs de sidste par dage  Men idag fik jeg lige et kæmpe skud energi Nu kan lillemanden bare komme an da jeg er 37+0 imorgen

Ja den tur skal vores lejlighed også snart have... Tænker at det bliver i morgen, meen har også en reol som står midt i stuen som venter på at komme på sin plads og blive fyldt og den gamle smidt ud... 

Anmeld

12. august 2011

Jemion

Min mor kom helt op og ringe igår fordi, hun var sikker på at hun skulle være mormor idag med mit rengøringsflip

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Haha, hvor lækkert søde 

Jeg har også lige gjort hovedrent, og har bare lyst til at støvsuge hele tiden

Vi har endnu ikke redt sengen op, til baby endnu, og det kribler bare i mig for at få det gjort, men kæresten vil vente lidt endnu

Nu må vores drenge snart komme ud til os 

Anmeld

12. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Haha, hvor lækkert søde 

Jeg har også lige gjort hovedrent, og har bare lyst til at støvsuge hele tiden

Vi har endnu ikke redt sengen op, til baby endnu, og det kribler bare i mig for at få det gjort, men kæresten vil vente lidt endnu

Nu må vores drenge snart komme ud til os 

Vi har heller ikke redt sengen op, og mangler for den sags skyld at få vuggen hjem da min far er lidt sløv i betrækket med at få den herop Ihh det irritere mig helt vildt da jeg er bange for han ikke kommer op med den inden lillemanden kommer..

Jeg tror også jeg skal gå lidt mere amok idag da vi skal på lossepladsen også kan vi ligeså godt få det hele med

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Vi har heller ikke redt sengen op, og mangler for den sags skyld at få vuggen hjem da min far er lidt sløv i betrækket med at få den herop Ihh det irritere mig helt vildt da jeg er bange for han ikke kommer op med den inden lillemanden kommer..

Jeg tror også jeg skal gå lidt mere amok idag da vi skal på lossepladsen også kan vi ligeså godt få det hele med

Kan jeg godt forstå Men I skal nok nå det hele Selvom man er ved at blive lidt utålmodig, går der jo nok 3 uger endnu inden babyerne kommer ud

Anmeld

12. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Kan jeg godt forstå Men I skal nok nå det hele Selvom man er ved at blive lidt utålmodig, går der jo nok 3 uger endnu inden babyerne kommer ud

Ja selvfølgelig når man det hele Hmm læste at det er kun 5 % af babyerne der kommer på terminsdatoen så har lov at håbe de kommer før og at man ikke er med i den % del

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Ja selvfølgelig når man det hele Hmm læste at det er kun 5 % af babyerne der kommer på terminsdatoen så har lov at håbe de kommer før og at man ikke er med i den % del

Ja, det har jeg også læst Men tror desværre at mange af babyerne først kommer efter terminsdatoen Men det er jo det der er så spændende, man ved ikke hvornår der sker noget

Anmeld

12. august 2011

***S***

Skønt at hører I er gået igang med jeres "bygge rede" projekt.  Det tror jeg er gode tegn.. hehe

Meen jeg os planer om den store hovedrengøring inden baby kommer.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.