Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fin lille mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sof skriver: Fin lille mave
Tusinde taak..
BJNGJ. skriver: Mit første mave billede. Jeg er oppustet, men jeg er nu tyk i forvejen så der er faktisk ikke så meget at se. Glæder mig til den bliver større.. Tyksakken.
Mit første mave billede.
Jeg er oppustet, men jeg er nu tyk i forvejen så der er faktisk ikke så meget at se.
Glæder mig til den bliver større..
Tyksakken.
Endelig kom du med et billed smukke...
Det klæder dig med mave på
Honnie's Wife<3 skriver: Endelig kom du med et billed smukke... Det klæder dig med mave på
Tak søde, men den plejer nu at være der..
BJNGJ. skriver: Tak søde, men den plejer nu at være der..
Tror jeg ikke på søde.. De andre billeder du har vist før i tiden, der ser du tynd ud, især på maven
Honnie's Wife<3 skriver: Tror jeg ikke på søde.. De andre billeder du har vist før i tiden, der ser du tynd ud, især på maven
Jeg har været god til at trække maven ind tror jeg..
Men jeg glæder mig til den bliver endnu større..
Den er så fin - jeg savner helt min nu (selv om det er rart at kunne passe sine alm bukser)..
Christina
www.mmwfoto.dk
chriwi skriver: Den er så fin - jeg savner helt min nu (selv om det er rart at kunne passe sine alm bukser).. Christina www.mmwfoto.dk
Tak for det..
Åh jeg er allerede i ventebukserne, men det er nu mest fordi de bare er så behagelige..
Der var mavsen jo..! Den er såå fin..! Man kan da godt se det er en babybule Man ér bare smuk med graviditetsmave..!
CKH skriver: Der var mavsen jo..! Den er såå fin..! Man kan da godt se det er en babybule Man ér bare smuk med graviditetsmave..!
Jaa jeg synes også det er noget af det smukkeste..
Det er fantastisk..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128