Hjemmelavet babytæppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.620 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger!  

Blev bare lige nødt til at vise jer, hvad jeg har syet! Er det ikke fiiiint? Sorry, men jeg er bare slet ikke kreativ, så blev nødt til at flotte mig lidt  hehe.

Har i været kreative her i graviditeten? Jeg synes det er lidt sjovt, som det redebyggeri kan påvirke en. Min anden højgravide veninde er også begyndt at sy, og så fortalte min 3. gravide veninde at hun er begyndt at hækle!  Der er være noget om det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

SaNiNa

Ej hvor er det bare sødt, har du kommet vat inde i også?

Anmeld

11. august 2011

morpåthurø

Hold  da op hvor er det bare  flot. Jeg ville ønske jeg var lige så kreativ som dig. Min kreativitet blusser desværre ik op under gravidteter, men jeg er meget misundelig på dig og det flotte arbejde

Anmeld

11. august 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Hej piger!  

Blev bare lige nødt til at vise jer, hvad jeg har syet! Er det ikke fiiiint? Sorry, men jeg er bare slet ikke kreativ, så blev nødt til at flotte mig lidt  hehe.

Har i været kreative her i graviditeten? Jeg synes det er lidt sjovt, som det redebyggeri kan påvirke en. Min anden højgravide veninde er også begyndt at sy, og så fortalte min 3. gravide veninde at hun er begyndt at hækle!  Der er være noget om det

eeej hvor er det flot  

ihh er misundelig hehe.. er selv igang med et baby/barnevognstæppe, godt nok bliver det et hæklet et, men jeg er heller ikke kreativ og har så ondt i mine hænder af det hehe... tvivler på om det bliver færdigt

Anmeld

12. august 2011

Ka+Ma=Be

Hvor er i søde! 

Jeg har kommet et vattæppe i, men jeg synes godt nok det er meget tyndt, så jeg overvejer at komme et mere i, eller i hvert fald finde en anden løsning. Men det må tiden lige vise

Anmeld

12. august 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

eeej hvor er det flot  

ihh er misundelig hehe.. er selv igang med et baby/barnevognstæppe, godt nok bliver det et hæklet et, men jeg er heller ikke kreativ og har så ondt i mine hænder af det hehe... tvivler på om det bliver færdigt

Hold da op!  Er det ikke herre svært? Det er da i hvert fald noget af et projekt Har det været svært at lære?

Anmeld

12. august 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Hold da op!  Er det ikke herre svært? Det er da i hvert fald noget af et projekt Har det været svært at lære?

det er overhovedet ikke svært, det er nok det nemmeste man kan lave af sådan noget hehe..   

jeg forelskede mig i et hæklet barnevognstæppe fra mærket Sebra, men det kostede mellem 600-800 kr, så tænkte jeg at sådan en laver jeg da bare lige selv hehe  men jo, det tager laaang tid, og med vand i fingre og hænder, så er er man lidt mere kluntet og det gør det lidt sværere

Derimod har jeg bare overhovedet ikke kørekort til en symaskine, og synes det er mega svært at sy, så jeg tager hatten af for dit projekt

Anmeld

12. august 2011

Nynne88

Jeg er også begyndt Har syet et tæppe, et lignede dit, og så er jeg igang med pudebetræk til lege/hygge puder. Det er så hyggeligt at være igang med noget.

Anmeld

12. august 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

det er overhovedet ikke svært, det er nok det nemmeste man kan lave af sådan noget hehe..   

jeg forelskede mig i et hæklet barnevognstæppe fra mærket Sebra, men det kostede mellem 600-800 kr, så tænkte jeg at sådan en laver jeg da bare lige selv hehe  men jo, det tager laaang tid, og med vand i fingre og hænder, så er er man lidt mere kluntet og det gør det lidt sværere

Derimod har jeg bare overhovedet ikke kørekort til en symaskine, og synes det er mega svært at sy, så jeg tager hatten af for dit projekt

Haha, ja sådan er man jo så forskellige Jeg synes bare det ser så svært ud. 

Sebra laver sådan nogle fine hæklede ting! Men ja, alt alt for dyrt

Anmeld

12. august 2011

Ka+Ma=Be

Nynne88 skriver:

Jeg er også begyndt Har syet et tæppe, et lignede dit, og så er jeg igang med pudebetræk til lege/hygge puder. Det er så hyggeligt at være igang med noget.

Ja det synes jeg også!  

Jeg vil helt vildt gerne igang med et nyt projekt, men kan ikke rigtig finde ud af hvad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.