Sygemelding og MD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2011

PiaRW

Ja, som overskriften lyder, så har jeg et par spørgsmål :-)

Jeg er halvvejs imorgen "JUBIII", nå men så udover det skal jeg tilbage på arbejde. Men i min 4 ugers lange ferie, er jeg virkelig begyndt at blive besværet med at gå og stå for længe. kan max. holde til 2 timer på benene, så begynder jeg virkelig at være dødtræt og jeg føler mit underliv tynger til jorden, og benene ikke sidder fast på mig mere. Det er virkelig hårdt!  Kan det virkelig passe at jeg skal sygemeldes allerede nu? (jeg arbejder på plejehjem og traver rundt i snart 7 fulde timer, + de tunge borgere)

Vi skal til MD i morgen middag og jeg glæder mig helt vild. Mange omkring mig spår på en dreng, men kæresten og jeg tror på en pige. Hvad tror I??

- Og hvorfor skal man egentlig have fyldt blære når man skal scannes?

Rigtig god aften! Knus den SPÆNDTE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

CamillaValby

PiaRW skriver:

Ja, som overskriften lyder, så har jeg et par spørgsmål :-)

Jeg er halvvejs imorgen "JUBIII", nå men så udover det skal jeg tilbage på arbejde. Men i min 4 ugers lange ferie, er jeg virkelig begyndt at blive besværet med at gå og stå for længe. kan max. holde til 2 timer på benene, så begynder jeg virkelig at være dødtræt og jeg føler mit underliv tynger til jorden, og benene ikke sidder fast på mig mere. Det er virkelig hårdt!  Kan det virkelig passe at jeg skal sygemeldes allerede nu? (jeg arbejder på plejehjem og traver rundt i snart 7 fulde timer, + de tunge borgere)

Vi skal til MD i morgen middag og jeg glæder mig helt vild. Mange omkring mig spår på en dreng, men kæresten og jeg tror på en pige. Hvad tror I??

- Og hvorfor skal man egentlig have fyldt blære når man skal scannes?

Rigtig god aften! Knus den SPÆNDTE

Stort tillykke med i morgen

Jeg blev sygemeldt da jeg var 16+ pga bækkenløsning. Og jeg rendte rundt på hospital på en meget travl afdeling. Så måtte desværre ikke forsætte. Men du skal op og snakke med lægen ang. hvordan og hvorledes

Anmeld

11. august 2011

PiaRW

Tusind tak

Ja okay, det var tidligt. Er det en "diagnose" der er nogle symtomer på (altså bækkenløsning) eller er det bare hvad lægen går ud fra når man er gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.