Irriteret på min jordmoder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Isabeau

Hej! Var til tjek idag ved jordmoderen - er i uge 23+6, og da vi var til MD scanning forklarede lægen mig - fik kejsersnit sidst, derfor snakken - at hvis jeg ikke selv gik igang, ville de sætte mig igang, men det var sjælden at det lykkedes, og så endte det ud i kejsersnit.

Derfor spurgte jeg min jordmoder; "Kan jeg ikke bare få planlagt kejsersnit så?" Men fik en LAAANNNGGG forklaring om at vi kvinder jo er skabt til og føde børn og at jeg lige skulle tænke en ekstra gange over det osv osv osv osv

Nå, vi blev enige om at jeg skulle komme ind til den 1. og få en snak om hvordan en fødsel foregår! Jeg er ikke bange, som sådan. Nervøs, men ikke bange. Ved da at det kommer til og gøre ondt, men igen; som lægen beskrev det var det sjælden at det lykkedes at føde "normalt", når man før havde fået kejsersnit.

Ved sgu ikke? Er beslutningen ikke min??

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

håber snart det er os

kan sagtens følge dig

men beslutningen er ikke din

jeg har selv fået kejsersnit første gang og  der er mange der føder normalt efter et kejsersnit

nogen for det igen hvis man bliver hurtigt gravid efter kejsersnit men er der gået 1 eller 2 år er det ingen problemer

knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.