Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prinsesse2ben skriver: Tænker på om du kan holde den til d. 1 okt ? For så er jeg interesseret
Tænker på om du kan holde den til d. 1 okt ? For så er jeg interesseret
Det kan jeg godt men så håber jeg også, vi har en aftale den 1. jeg reserverer til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Det kan jeg godt men så håber jeg også, vi har en aftale den 1. jeg reserverer til dig
Prinsesse2ben skriver: Det kan du tro. skal lige høre om den er meget slidt? Og hvad var nyprisen?
Det kan du tro. skal lige høre om den er meget slidt? Og hvad var nyprisen?
Jeg har brugt den meget lidt igennem 14 dage jeg har selv fået den af en veninde, som ligeså kun havde brugt den ca. 14 dage. Hun havde vist givet 599 kroner for den
K&S skriver: Jeg har brugt den meget lidt igennem 14 dage jeg har selv fået den af en veninde, som ligeså kun havde brugt den ca. 14 dage. Hun havde vist givet 599 kroner for den
Super Den må du gerne gemme til mig.
Prinsesse2ben skriver: Super Den må du gerne gemme til mig.
Det gør jeg
Var du interesseret i brystpumpen?
er den solgt ?
cami87 skriver: er den solgt ?
Nej, det er den ikke er du interesseret?
hvis den virker som den skal vil jeg meget gerne købe den... kan du lige sende mig en besked med dit konto nummer?
cami87 skriver: hvis den virker som den skal vil jeg meget gerne købe den... kan du lige sende mig en besked med dit konto nummer?
Det gør den jeg sender dig lige en PB
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128