Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi opper Kom med bud
Har heller ikke så mange penge - så byder 300 kr for slyngen?
ja den er som ny/ubrugt men der er jo ikke garanti på mere eller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrs X skriver: Har heller ikke så mange penge - så byder 300 kr for slyngen? ja den er som ny/ubrugt men der er jo ikke garanti på mere eller?
350 kr kan jeg gå ned til Den er HELT ny og nyprisen er 550 kr
Tror ikke der er garanti, nej.
W.. skriver: 350 kr kan jeg gå ned til Den er HELT ny og nyprisen er 550 kr Tror ikke der er garanti, nej.
mrs X skriver:Bare så jeg forstår- den er helt ny som i ubrugt men så gammel at garantien ikke er mere? Jeg kan kun tilbyde 300kr...
Har sengetøjet der matcher sengeranden... Hvad vil du have for den?
Hvad vil du have for sengeranden? Ligner en fra ønskebørn, kan det passe? og hvor meget var nyprisen?
Muhmi skriver: Har sengetøjet der matcher sengeranden... Hvad vil du have for den?
Roselil skriver: Hvad vil du have for sengeranden? Ligner en fra ønskebørn, kan det passe? og hvor meget var nyprisen?
W.. skriver: Slyngen er aldrig brugt, den er som på billedet. Nypris 550 kr Randen er brugt 1½ måned (dvs. den har siddet i tremmesengen 1½ mdr, men baby sov i liften - så "aldrig brugt") Kan sendes mod betaling af porto, ellers afhentes på Frederiksberg
Slyngen er aldrig brugt, den er som på billedet. Nypris 550 kr
Randen er brugt 1½ måned (dvs. den har siddet i tremmesengen 1½ mdr, men baby sov i liften - så "aldrig brugt")
Kan sendes mod betaling af porto, ellers afhentes på Frederiksberg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128