maven mere blød nu? 36+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Nynne88

Hej kloge kvinder.

Håber at I kan hjælpe mig med et spørgsmål. 

Jeg synes at man mave de sidste par dage er blevet mere blød? Min navle som næsten stak med vrangen udaf, går nu indaf når jeg ligger ned. Det er som om maven ikke bare står ud mere, men mere lægger sig om min lille mand - særligt når jeg ligger ned. Håber det giver mening? 

Hvad tror i at det kan skyldes? Og er det normalt

Kh Nynne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Nynne88

11. august 2011

Nessie

Kan det være fordi han har flyttet lidt på sig? Så han måske ikke "læner" sig s meget ud mod maveskindet mere?

Anmeld

11. august 2011

Nynne88

Tjoo jeg ved bare ikke rigtig, hvor han skulle have flyttet sig hen ? Længere ned måske? 

Anmeld

11. august 2011

Aagaard

Jeg ved det i virkeligheden slet ikke, men måske han har møflet sig længere ned i bækkenet og dermed står mere opret og ikke fylder helt så meget i bughulen?

Line

Anmeld

11. august 2011

Nynne88

Aagaard skriver:

Jeg ved det i virkeligheden slet ikke, men måske han har møflet sig længere ned i bækkenet og dermed står mere opret og ikke fylder helt så meget i bughulen?

Line

Det har jeg også tænkt - men jeg aner det ikke . Det er bare underligt når man nu er blevet vant til at maven stritter hele tiden. 

Anmeld

11. august 2011

Aagaard

Nynne88 skriver:

Det har jeg også tænkt - men jeg aner det ikke . Det er bare underligt når man nu er blevet vant til at maven stritter hele tiden. 

Ja, det kunne jeg forestille mig...
Er det virkelig ingen andre som har prøvet det? - Måske har ingen tænkt over det?

Anmeld

11. august 2011

Nynne88

Aagaard skriver:

Ja, det kunne jeg forestille mig...
Er det virkelig ingen andre som har prøvet det? - Måske har ingen tænkt over det?

Det kan godt være. Jeg har nok bare været så optaget af at min navle har stukket så meget ud at jeg har set det med det samme. H¨åber ihvertfald ikke der er noget galt derinde. 

Anmeld

11. august 2011

Nettemor

min mave blev også lidt blød i det og 'faldt' lidt ned.
kan være din bette bebs er ved at lægge sig til rette og har fundet ud af hvilken retning udvejen er

Anmeld

11. august 2011

Nynne88

nettemor skriver:

min mave blev også lidt blød i det og 'faldt' lidt ned.
kan være din bette bebs er ved at lægge sig til rette og har fundet ud af hvilken retning udvejen er

Han har ligget med hovedet nedad i lang tid, så man kan håbe at han har fundet sig godt til rette . Tak for svaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.