virker slankebuker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

hej piger. jeg er ikke tyk men har nogle deller rundt omkring har prøved at dyrke masser af motion lagt kosten om og alligevel bliver de.. så har overvejed og købe sådan et par slankebukser men har i nogle erfaringer med dem ?? og hvor længe skal man gå med dem ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg købte et par billige i føtex, og der blev jeg slemt skufftet... de holdt maven ind, men gik i stykker efter 4 timer

Der i mod har min søster været inde i en undertøjsbutik og finde en "lidt" dyre model. Og hun er rigtig glad for dem...

så min anbefaling er at investere penge i det, så du er sikker på kvalitet

Anmeld

12. august 2011

kirsti

du spørger hvor længe man skal gå med dem hvilket for mig til at tro at du tror man taber sig af dem??? Man taber sig jo ikke af at gå med dem de former bare figuren pænere

Anmeld

12. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

hej piger. jeg er ikke tyk men har nogle deller rundt omkring har prøved at dyrke masser af motion lagt kosten om og alligevel bliver de.. så har overvejed og købe sådan et par slankebukser men har i nogle erfaringer med dem ?? og hvor længe skal man gå med dem ??

Jeg købte efter sidste graviditet sådan nogle bukser der går fra skridtet til lige under brysterne. De skubbede ligesom det hele på plads, og så følte jeg der ikke var plads til så meget mad og spiste mindre. De fik maveskindet på plads, så det trak sig lidt bedre sammen. Kan desværre ikke huske mærket. Men jeg anbefaler du køber nogle du kan prøve først - de skal sidde stramt.

Baby'este hilsner Helle (29+3)

Anmeld

12. august 2011

emsaroto

Jeg har et par fra FEMILET. og de er super gode! Jeg går ca. 2 str. ned

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

du spørger hvor længe man skal gå med dem hvilket for mig til at tro at du tror man taber sig af dem??? Man taber sig jo ikke af at gå med dem de former bare figuren pænere

nej nej ved godt man ikke taber sig men det strammer jo det løse hud og fedtet lidt ind..

Anmeld

12. august 2011

Nalle

emsaroto skriver:

Jeg har et par fra FEMILET. og de er super gode! Jeg går ca. 2 str. ned

Hvad hedder de?
Har lige kigget på deres hjemmeside men kan ikke finde dem.

Anmeld

12. august 2011

emsaroto

Nalle skriver:

Hvad hedder de?
Har lige kigget på deres hjemmeside men kan ikke finde dem.

FLEXEES hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.