ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2011

tulle84

Hej alle der har termin i okt.

Jeg er ny herinde og ville lige sige hej. Håber i har det godt og nyder at i snart skal på barsel - det gør jeg nemlig:0)

vh

Tulle84

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

BABYPIGEnr4

tulle84 skriver:

Hej alle der har termin i okt.

Jeg er ny herinde og ville lige sige hej. Håber i har det godt og nyder at i snart skal på barsel - det gør jeg nemlig:0)

vh

Tulle84

Hej og velkommen.

Glæder mig rigtig meget til min barsel starter, men endnu mere til lillepigen kommer ud og siger "hej" til sin mor. Jeg synes det er svært at vente

Baby'este hilsner fra Helle (29+3)

Anmeld

12. august 2011

Stjernholm87

Velkommen her til :-) Jeg er allerede på barsel og har været det siden 1 juli.. eller retter og sagt, sommerferie siden 1 juli  Tiden går stadig hurtig men kan godt mærke at utålmodigheden sniger sig ind på mig

Anmeld

13. august 2011

tulle84

tak tak

Er det jeres første el?

Anmeld

14. august 2011

Aagaard

Hej! Velkommen!

Jeg har haft sommerferie siden slutningen af juni, eller siden min sidste eksamen og regner ikke med at starte igen sammen med de andre nu her 1. september (hvilket føles lidt underligt).
Jeg er egentlig bare spændt på hvornår bebs kommer ud til os og om jeg kan få tiden til at gå her hjemme, mens vi venter.

Det er vores første barn, og vi har valgt ikke at få kønnet at vide - så vi venter i spænding!

Anmeld

17. september 2011

kirsten.helene

hejsa og velkommen

Jeg er allerede gået på barsel og er ved at gøre klar til vores søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.