... en hel weekend ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2011

TaAsJu

Nu skal vi på hyttetur til på søndag og jeg glæder mig da.. MEN jeg kommer til at savne alle jer her inde.. kan jo ikke undvære og kigge her inde flere gange om dagen.. må være blevet en smule afhænig!!

Til alle.. RIGTIG god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

4kløver

Mor til 2, snart 3 skriver:

Nu skal vi på hyttetur til på søndag og jeg glæder mig da.. MEN jeg kommer til at savne alle jer her inde.. kan jo ikke undvære og kigge her inde flere gange om dagen.. må være blevet en smule afhænig!!

Til alle.. RIGTIG god weekend

Håber du havde en go tur..

Anmeld

15. august 2011

TaAsJu

4kløver skriver:

Håber du havde en go tur..

Jo tak det havde jeg.. det er nu fantastisk hvor meget det kan gøre og komme væk fra den vante omgivelser!!!

Anmeld

15. august 2011

4kløver

Jo tak det havde jeg.. det er nu fantastisk hvor meget det kan gøre og komme væk fra den vante omgivelser!!!

Ja det tror jeg gerne.. vil så gerne afsted..

Anmeld

15. august 2011

TaAsJu

4kløver skriver:

Ja det tror jeg gerne.. vil så gerne afsted..

Vi bor på Grønland på den danske flåde base her oppe.. så for os er det lidt nemmer bare og pakke tingene ned en weekend og tage afsted.. de har alt man skal bruge af sove poser og div. ting og man kan låne hytter.. ungerne elsker det også kommer man væk fra alle de ting som gør hverdagen nem.. så som ingen strøm, wc, bad eller vand..

Så vi kom hjem i eftermiddag med to trætte børn...

Anmeld

15. august 2011

4kløver

Vi bor på Grønland på den danske flåde base her oppe.. så for os er det lidt nemmer bare og pakke tingene ned en weekend og tage afsted.. de har alt man skal bruge af sove poser og div. ting og man kan låne hytter.. ungerne elsker det også kommer man væk fra alle de ting som gør hverdagen nem.. så som ingen strøm, wc, bad eller vand..

Så vi kom hjem i eftermiddag med to trætte børn...

Hvor fedt at bo der oppe.. men ville ikke kunne leve uden wc. Bare da mig skulle laves og ikke havde noget i par timer var jeg ved at dø

Anmeld

15. august 2011

4kløver

4kløver skriver:

Hvor fedt at bo der oppe.. men ville ikke kunne leve uden wc. Bare da mig skulle laves og ikke havde noget i par timer var jeg ved at dø

Det og ikke mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.