Min lille guldklump.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Lisbeth1985

Neon skriver:

Så har jeg været til Scanning for at finde ud af hvor langt jeg var henne, og det førte jo også til et dejligt billed af vores 11 uger gamle baby, som lå og bevægede sig, hjertet slog og det hele var bare som det skulle være.

Vi skal til NFs scanning om 1 uge præcis, og ser frem til at se vores "lille guldklump" igen.

Kærlig Hilsen Neon.

Tillykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Neon

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi ved det godt, men holder det hemmeligt for de fleste pt. Manden ville rigtig gerne vide det, jeg ville SÅ gerne vente. Men kunne mærke det betød meget for ham, så gik med til det, selv om det stadig ærger mig ind imellem.

Jeg er fuldstændig ligeglad med kønnet, bare vi får et sundt barn. Det er manden nu også, men han har lettere ved at forholde sig til det lille væsen, nu han har fået et køn på.

En af grundene til at jeg gik med til at få det afvide var, at jeg vidste vi ville få en del scanninger, og jeg ikke ville ligge og kigge væk til en scannning. Så blev mit princip manet lidt til jorden... 

Okay, Vi vil gerne have at vide hvilket køn det er, men som du selv siger er det vigtigste for os begge også bare det er sundt og rask! Vi spekulerer faktisk meget over hvad køn det kan være! det er lidt ligesom da man var lille og ventede på julegaver!

Hvor langt var du henne før du kunne få besked/Scannes om barnet køn?

Anmeld

11. august 2011

Neon

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke med graviditeten

Mange tak, ! Vi glæder os.

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Neon skriver:

Okay, Vi vil gerne have at vide hvilket køn det er, men som du selv siger er det vigtigste for os begge også bare det er sundt og rask! Vi spekulerer faktisk meget over hvad køn det kan være! det er lidt ligesom da man var lille og ventede på julegaver!

Hvor langt var du henne før du kunne få besked/Scannes om barnet køn?

Vi fik et hint til MD, men de gav os ikke et svar da vi ikke bad om det, og hun var under oplæring. Så vi tog til en scanning for 2-3 uger siden og fik det afklaret. Der var ingen tvivl. 

Anmeld

11. august 2011

Filippa & Liva

Nååh, sikke en nuttet lille bebs der ligger derinde og hygger sig i din mave ...

Stort tillykke med graviditeten og nyd scanningerne - det er noget af det bedste at se sin guldklump !

Anmeld

11. august 2011

Nessie

Neon skriver:

Jeg nyder hvert et sekund..

Ej hvor lækkert, hvor har i været henne?.. Og ja regnen kan godt slutte nu, synes vi har fået nok!

Såmænd bare et par dage ved Vesterhavet, men det var skønt med godt vejr, og gode sandstrande

Anmeld

11. august 2011

Neon

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi fik et hint til MD, men de gav os ikke et svar da vi ikke bad om det, og hun var under oplæring. Så vi tog til en scanning for 2-3 uger siden og fik det afklaret. Der var ingen tvivl. 

Okay, hvor godt.. men held og lykke fremover.. 

Med Venlig Hilsen Neon

Anmeld

11. august 2011

Neon

BigBabyWish skriver:

Nååh, sikke en nuttet lille bebs der ligger derinde og hygger sig i din mave ...

Stort tillykke med graviditeten og nyd scanningerne - det er noget af det bedste at se sin guldklump !

Ja det er Fars prinsesse eller fars dreng der er derinde!

hold da op hvor vi glæder os, det bliver rigtig godt at blive forældre.

Anmeld

11. august 2011

D-Micka

Hvor er den fin Og tillykke med graviditeten

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Neon skriver:

Okay, hvor godt.. men held og lykke fremover.. 

Med Venlig Hilsen Neon

Tak, i lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.