hvor kcal i hjemmebag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.095 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

hvor mange kcal er der i en mellemstor hjemmebagt boller hvor der er det smør, sukker og des lign er nu er i hjemmebag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

serinasmor

ved at hvis du finder dine opskrifter på nettet er der ofte nogle søde personer der har regnet det ud for dig

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ved at hvis du finder dine opskrifter på nettet er der ofte nogle søde personer der har regnet det ud for dig

jeg kender ikke opskriften

Anmeld

11. august 2011

debbie19

Hej. tænkte på om du ikke bruger madlog eller madital når du taber dig. jeg ved at man kan på madital skrive sin opskrift ind og så regner den det ud for en. min mor skal nemlig tabe sig så undersøger en del af sådan ting

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Hej. tænkte på om du ikke bruger madlog eller madital når du taber dig. jeg ved at man kan på madital skrive sin opskrift ind og så regner den det ud for en. min mor skal nemlig tabe sig så undersøger en del af sådan ting

jeg bruger ingen ting andet end min sunde fornuft

Jeg kender ikke opskriften men er bare lidt nysgerrig efter hvor meget fedende de egentlig er, inden jeg kaster mig over posen. haha

Anmeld

11. august 2011

Kay

debbie19 skriver:

det kan man også på madlog

er også super godt når man laver aftensmad... og alt muligt andet... hvor der er mange ingridienser i, og man kun spiser en hvis 5-del af

Anmeld

11. august 2011

Kay

Anonym skriver:

jeg bruger ingen ting andet end min sunde fornuft

Jeg kender ikke opskriften men er bare lidt nysgerrig efter hvor meget fedende de egentlig er, inden jeg kaster mig over posen. haha

har lige tjækket forskellige opskrifter på madlog og du skal nok regne med 200-250 kcal pr. 100 g. bolle

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har lige tjækket forskellige opskrifter på madlog og du skal nok regne med 200-250 kcal pr. 100 g. bolle

TUSIND tak.. Er du selv på madlog?

Anmeld

11. august 2011

Kay

Anonym skriver:

TUSIND tak.. Er du selv på madlog?

jeps det er jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.