nyt fluenet til vognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.924 visninger
48 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Caroline86

Hej allesammen

Jeg skal i gang med et nyt fluenet til Laura for det gamle holder ikke i elastikken længere (tror pokker med de bank det nogengange er udsat for )...

Det sidste jeg lavede til hende var der små badeænder på, men jeg kan ikke finde ud af hvad der skal være på det nye.... Det skal, selvfølgelig, være noget anderledes end dem med blomster/sommerfugle man rask væk kan købe i butikkerne...

Nogen gode forslag? Jeg havde overvejet "Zoologisk have" men NØJ det kommer til at tage lang tid at lave alle dyrene

I får lige et par billeder af ænderne så I forstår hvor jeg vil hen

Kom frisk

knus Caroline

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Trine89

Elefanter  helt sikkert elefanter..

i så fald vil jeg gerne købe det bagefter

Anmeld

11. august 2011

serinasmor

så kreativ filter du selv ??

tjae .. hvis serina skulle bestemme skulle hendes være med æseldyret

men zoo lyder da rigtigt sjovt (og tidskrævende ) 

hvad med små dukker  ... med forskellige farver kjoler .... ved ikke om det er for mange detaljer

Anmeld

11. august 2011

twinboys

ugler elsker ugler

Anmeld

11. august 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Elefanter  helt sikkert elefanter..

i så fald vil jeg gerne købe det bagefter

kan da lave et med elefanter til miniT.. gør jeg gerne

Skal jo være giraffer hvis det skal være til Laura

Anmeld

11. august 2011

Caroline86

serinasmor skriver:

så kreativ filter du selv ??

tjae .. hvis serina skulle bestemme skulle hendes være med æseldyret

men zoo lyder da rigtigt sjovt (og tidskrævende ) 

hvad med små dukker  ... med forskellige farver kjoler .... ved ikke om det er for mange detaljer

klipper selv filten i stykker hahaha!

Laura er vist mest en drengepige.. det med dukker er ikke helt hende! Endnu i hvert fald! Hun gider godt drøne rundt med sin dukkevogn men mest for at se hvordan hun kan kæntre den haha!

Eller en rigtigt god idé fordi det netop så er forskellige farver og det kan jeg godt lide!!!

æseldyret.. tjo... det kunne man måske godt? eller en af de andre...

Anmeld

11. august 2011

Caroline86

twinboys skriver:

ugler elsker ugler

I don't Jeg undgår bevist de der ugler der... SLET ikke mig Ellers oplagt med den uglemode der raser nu

Anmeld

11. august 2011

bøgelund

Caroline86 skriver:

Hej allesammen

Jeg skal i gang med et nyt fluenet til Laura for det gamle holder ikke i elastikken længere (tror pokker med de bank det nogengange er udsat for )...

Det sidste jeg lavede til hende var der små badeænder på, men jeg kan ikke finde ud af hvad der skal være på det nye.... Det skal, selvfølgelig, være noget anderledes end dem med blomster/sommerfugle man rask væk kan købe i butikkerne...

Nogen gode forslag? Jeg havde overvejet "Zoologisk have" men NØJ det kommer til at tage lang tid at lave alle dyrene

I får lige et par billeder af ænderne så I forstår hvor jeg vil hen

Kom frisk

knus Caroline

sikke kreativ du er.. bare jeg ku sådan noget.. 

du kunne også skrive hendes navn i forskellige farver.. eller ugler som Twinboys skriver.. 

Anmeld

11. august 2011

Caroline86

bøgelund skriver:

sikke kreativ du er.. bare jeg ku sådan noget.. 

du kunne også skrive hendes navn i forskellige farver.. eller ugler som Twinboys skriver.. 

det er slet ikke svært Jeg hyggede mig med det de sidste par uger inden hun poppede ud (jeg havde 14 dages barsel inden fødsel)...

Ugler er jeg slet slet ikke til, så det er udelukket... Det med navnet tror jeg er besværligt (har nemlig overvejet det) for tror det kommer til at fylde for meget på nettet hvis alle 5 bogstaver skal stå efter hinanden (giver det mening?) og hvis det skulle være enkelte bogstaver bliver det lidt svært at regne ud hvad det betyder

Anmeld

11. august 2011

serinasmor

Caroline86 skriver:

klipper selv filten i stykker hahaha!

Laura er vist mest en drengepige.. det med dukker er ikke helt hende! Endnu i hvert fald! Hun gider godt drøne rundt med sin dukkevogn men mest for at se hvordan hun kan kæntre den haha!

Eller en rigtigt god idé fordi det netop så er forskellige farver og det kan jeg godt lide!!!

æseldyret.. tjo... det kunne man måske godt? eller en af de andre...

her er æsel ( i ALLE afskygninger) et HIT ... men hendes farmor er så også gået disney AMOK ... tror serina har 5 bamser (incl sutteklud) med æsel ... vi har RIGTIG mange peterplysbøger ... og her gang æsel er med får den en kindtrykker(kram) og en mys .. på HVER side ... sødt

men hvis laura er til giraffer skal det da være giraffer ...

de kan vel også være lilla, blå, grønne, røde, gule med forsk. farver pletter så du får farvespillet ind ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.