hvornår kommer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.326 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

søz

på lørdag er det 3 måneder siden jeg fødte... efter 14 dage holdte jeg op med at bløde. har stadig ikke fået min mens.

hvor lang tid gik der, før i fik mens.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

frk Jensen

Jeg fødte den 26 oktober og fik min første mens midt i december.
Har læst et eller andet sted at hvis man ammer så kan der gå længere tid inden den kommer. Jeg ammer ikke, så ved ikke om det hænger lidt sammen..

Knus.

Anmeld

5. januar 2009

miver

søz skriver:

på lørdag er det 3 måneder siden jeg fødte... efter 14 dage holdte jeg op med at bløde. har stadig ikke fået min mens.

hvor lang tid gik der, før i fik mens.?

Jeg ammede i ca 11 mdr. og mens. kort tid efter jeg havde stoppet med at amme
knus Mie

Anmeld

5. januar 2009

Nemesis

der gik 28 dage fra ks til min mens kom. Der er mange der venter i månedsvis, så indtil da husk at passe på ellers kan der hurtigt komme en mere :-)

:-) Sisse

Anmeld

5. januar 2009

Cris

Min søn er 11 måneder nu og jeg ammer stadig 3-4 gang i døgnet. Jeg fik min mens sidste måned. Jeg gætter på, det er fordi jeg ikke ammer så meget mere om natten.

Anmeld

5. januar 2009

Lullaby

Tja, jeg ammede fuldt ud og fik den 14 dage efter og den er kommet regelmæssigt siden

Anmeld

5. januar 2009

LotteN

min datter er 7 mdr nu, jeg stoppede med og amme for små 3 uger siden og jeg har endnu ikke fået den...hmm!

Anmeld

5. januar 2009

JonTri

Jeg ammede fuldt i 4 mdr og fik den efter 2 mdr. Havde den 2 gange og stoppede med at amme i mellemtiden. Siden har den ikke været der...hmm... Det er meget forskelligt hvornår den dukker op og kan også forsvinde i en periode...

Anmeld

5. januar 2009

Mormilla

Hvis du ammer kan det godt ske, at den først kommer når du stopper med at amme! Jeg ammede de første 5 mån. Jeg fik det først ca. 7mån efter jeg havde født. Min læge sagde at det er helt normalt.

Anmeld

11. januar 2009

heaven

jeg fødte sidst i juli 2007, ammede til engang i dec og så fik jeg mens i feb 2008....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.