Hej piger!
Jeg løb en del før jeg blev gravid - 5-10 km 3-4 gange om ugen. Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid holdt jeg op med at løbe, da jeg var bange for at miste babyen. Alle siger jo, at baby ingen skade tager, men jeg havde det bare ikke godt med det.
Så jeg begyndte at cykle i stedet for. Jeg cykler selvfølgelig rundt i byen, men derudover prøver jeg at komme i fitness-centeret hver anden dag og dér cykler jeg 10 km. Det belaster ikke min krop for meget og samtidig får jeg pulsen op. Vil også gerne begynde at svømme nu
Dog er min form langt dårligere idag end før jeg blev gravid, men det er vel klart, når jeg har droppet løberiet...
Jeg så det der program - "Mission Baby" - og der sagde de, at en fødsel svarer til at gå 30 km i rask tempo. Så det skulle vi jo gerne kunne klare til december
Jeg kan også godt mærke, at min krop/mave føles tung og belastet, hvis jeg har været alt for aktiv og f.eks. gået meget langt eller stået op for længe. Det kan ligesom trække henover maven... Når det er sådan nu kan jeg altså godt blive lidt urolig for, hvordan jeg så har det om to måneder
Anmeld