Så gik der et år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Brams

sus73 skriver:

Så er det over et år siden, at jeg henvendte mig til min læge første gang i forbindelse med babyprojektet. Havde måske lidt naivt regnet med at jeg ville få bonus inden for de første 3 forsøg. Det gjorde jeg så ikke.

Efter 4. forsøg gik min krop i stå. Flere måneder uden mens, og til sidst blev jeg sat på p-piller for at fremprovokere én. Herefter gonal-f sprøjter for at stimulere ægproduktionen. Det resulterede i én ægblære. I søndags blev jeg så endelig insemineret igen.

Så er det bare at vente og håbe. Bevarer min optimisme og regner sevfølgelig med at NU må den være der

håber at det lykkedes

herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

sus73

Tusind tak allesammen

Selvom jeg er travlt optaget af arbejde om dagen og pakning (jeg skal flytte) om aftenen, ja så er det alligevel utroligt så meget mine tanker kredser omkring det her. Den mindste kropslige fornemmelse bliver straks tolket som det ene eller andet. Og jeg kan jo bare ikke gøre andet end at vente. Og selvom jeg nu har ventet i 5 sølle dage, føles det allerede som en måned - mindst!

Anmeld

15. august 2011

sus73

Jeg har desværre fået mens, så ingen baby denne gang heller

Anmeld

15. august 2011

Nessie

sus73 skriver:

Jeg har desværre fået mens, så ingen baby denne gang heller

Ååååhhh, det er jeg ked af at høre

Stort til dig

Anmeld

16. august 2011

Vial

Årh nej! Den kom hurtigt den mens.

Kram og håber den er der næste gang. Krydser for at du har to store æg næste gang. Så må chancen da være større. Hvor går du henne nu?

Anmeld

16. august 2011

Muhmi

Åååh... Så lige dit indlæg... Det er jeg ked af

Anmeld

16. august 2011

serinasmor

16. august 2011

sus73

KaMa skriver:

Årh nej! Den kom hurtigt den mens.

Kram og håber den er der næste gang. Krydser for at du har to store æg næste gang. Så må chancen da være større. Hvor går du henne nu?

Ja, nu er jeg igang med Gonal-f igen, så det bliver spændende at se om det bringer 2 æg med sig. Må indrømme at jeg ikke er specielt optimistisk. Har tænkt at det bliver sidste IUI forsøg, og derefter må jeg videre til IVF. Jeg er totalt bange for at mine æg bare ikke er gode nok, og at jeg ikke kan blive gravid.

Jeg bliver insemineret hos Vitanova. Scanninger mv foregår hos en gynækolog med speciale i fertilitetsbehandling.

Anmeld

16. august 2011

Vial

sus73 skriver:

Ja, nu er jeg igang med Gonal-f igen, så det bliver spændende at se om det bringer 2 æg med sig. Må indrømme at jeg ikke er specielt optimistisk. Har tænkt at det bliver sidste IUI forsøg, og derefter må jeg videre til IVF. Jeg er totalt bange for at mine æg bare ikke er gode nok, og at jeg ikke kan blive gravid.

Jeg bliver insemineret hos Vitanova. Scanninger mv foregår hos en gynækolog med speciale i fertilitetsbehandling.

Kan godt forstå, at du bliver bekymret for dine æg, men der er kun 25 pct chance for befrugtning, når man har et æg og man bruger donorsæd, så det behøves bestemt ikke være æggene.

Nu skal det bare gå bedre næste gang.

Anmeld

16. august 2011

sus73

KaMa skriver:

Kan godt forstå, at du bliver bekymret for dine æg, men der er kun 25 pct chance for befrugtning, når man har et æg og man bruger donorsæd, så det behøves bestemt ikke være æggene.

Nu skal det bare gå bedre næste gang.

Ja, jeg ved det, og sandsynligheden for graviditet er vist noget lavere i min alder.

Det er mere det med at jeg har korte cyklusser, og at jeg nogen gange har fået meget hurtig mens efter insemination, som gør at jeg kan være bange for at æggene ikke er gode nok, eller at mit system bare er helt af H til.

Tak for opbakning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.