Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: HejKunne godt være interesseret. Hvor meget er den bøvet brugt?Er den bøvet tørretumblet?Du skriver ingen pletter eller noget men er der mega fnulle
HejKunne godt være interesseret. Hvor meget er den bøvet brugt?Er den bøvet tørretumblet?Du skriver ingen pletter eller noget men er der mega fnulle
hej
jakken er brugt en sæson men som pæn jakke dvs. den er ikke blevet leget i kun brugt hvis vi skulle på besøg og lignene.
jakken er aldrig blevet tørret i tørretumbleren, der er lidt vaskefnuller ved ribkanterne men det er ikke ret meget.
Hvad gamle var dit barn da han/hun brugte jakken? Er lidt i tvivl om den er for stor
Kirkegaard skriver: Hvad gamle var dit barn da han/hun brugte jakken? Er lidt i tvivl om den er for stor
min datter var 1 år da hun brugte den
Filucca&Smilla skriver: sælger denne vinter anorak fra miniature, det er en størrelse 80 (dog stor i størrelsen synes jeg) den har ingen pletter eller noget. farven er brun jeg beklager at billederne står på hovedet de ville ikke vende sig
sælger denne vinter anorak fra miniature, det er en størrelse 80 (dog stor i størrelsen synes jeg) den har ingen pletter eller noget.
farven er brun
jeg beklager at billederne står på hovedet de ville ikke vende sig
Maise86 skriver: Ligger du stadig fast på 400 pp og kan den bruges til dreng?
Ligger du stadig fast på 400 pp og kan den bruges til dreng?
ja jeg ligger fast på 400pp da den er rigtig fin og ikkr brugt ret meget, den er super fin til en dreng
Filucca&Smilla skriver: ja jeg ligger fast på 400pp da den er rigtig fin og ikkr brugt ret meget, den er super fin til en dreng
Maise86 skriver: Helt iorden. Har den lige i tankerne og vender tilbage hvis det bliver aktuelt :-)
Helt iorden. Har den lige i tankerne og vender tilbage hvis det bliver aktuelt :-)
det er bar okay
op op
Er den solgt? Vh. Lena:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128