Mit vægttab i billeder + model fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

HeidiØ

Wow, dét er virkelig flot!! Du ser rigtig godt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

HenrietteBuchvadt

MinNoah skriver:

Skide flot

Det første billede hvor du er størst, er det taget på oslofærgen?

Ja det er det Det var en tøsseweekend som blev noget våder end forventet.. Det sjove er at der havde jeg tabt 5 kg og hold op jeg følte mig lækker og slank, men altså når jeg ser billede tænker jeg lidt hvad tænkte jeg dog på

Anmeld

11. august 2011

MIWULA

wow wow wow hold da op flot klaret og det klær dig bare så meget. så smuk du er.  Tillykke med dit vægttab.

Anmeld

11. august 2011

HopinWishin

Hvor er du sej! =)

Det er altid super motiverende når man ser hvordan nogen har tabt sig helt vildt =)

God gået!

Anmeld

11. august 2011

eElak

Ej nogle fantastiske krøller du har dig!! Eller havde, men damn det passer godt til dig. 

totalt godt gået med vægttab. Jeg kender godt til frygten med at tage på i graviditeten osv, når man lige har tabt sig. Desværre endte jeg med at tage meget på, og mere derefter, så jeg er i gang med 2. omgang :-)

Men tror faktisk lige jeg vil dele sådan en tråd selv... :-) Er efterhånden nået halvvejen :-D

Men stort tillykke herfra - og fede billeder...  

Anmeld

11. august 2011

DK

Hold da op hvor er det flot! Jeg tager hatten af for dig og din rygrad/viljestyrke!

Og hvor er DU flot! Er du vimmer mand! Hvad siger kæresten og vennerne? Er de ikke blown away?

Anmeld

11. august 2011

HenrietteBuchvadt

DK skriver:

Hold da op hvor er det flot! Jeg tager hatten af for dig og din rygrad/viljestyrke!

Og hvor er DU flot! Er du vimmer mand! Hvad siger kæresten og vennerne? Er de ikke blown away?

Min mand synes jeg er blevet rigtig smuk, ikke at han ikke synes det før men der hvor jeg virkelig kan mærke forskellen er da i dobbeltsengen Mine venner og veninder synes jeg er ekstrem seje og ja et par mandelige venner synes da jeg er blevet en fræk sag

Anmeld

12. august 2011

Mille83

Det er simpelthen så sejt gjort, virkelig  At du havde overskud til det osv...virkelig flot - stort tillykke med vægttabet, håber du kan holde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.