babyudstyr søges gratis .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.147 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. august 2011

liner

Da mig og min kæreste ikke har for meget at gøre med , søger jeg barnevogn , puslebord , tremmeseng og pusle taske . meget gerne i sydjylland .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

dukke

liner skriver:

Da mig og min kæreste ikke har for meget at gøre med , søger jeg barnevogn , puslebord , tremmeseng og pusle taske . meget gerne i sydjylland .

har du prøvet mødrehjælpen ?

Anmeld

11. august 2011

Tona

liner skriver:

I kan hente et puslebord hos mig i Vejen. Det er røvgammelt og sådan, men er pænt og funktionelt. Det var meget moderne i start 80'erne  

Det er sådan et puslestativ som kan klappes sammen og foldes ud og så med lommer på siderne til bleer osv. Var selv rigtig glad ved det indtil jeg fik et andet.

Anmeld

11. august 2011

Tona

liner skriver:

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=199&id=498

I øvrigt kan du finde Mødrehjælpens nærmeste genbrugsbutik her på dette link. Du kan finde så mange fine ting der. Fx pusletasker til en 50'er osv. Jeg er selv ikke for rig og har haft meget glæde af at handle der  Det kan betale sig at køre efter det.

Anmeld

11. august 2011

mamiolvi

liner skriver:

Hvor er det flot af dig at du beder om hjælp ... Har desværre ikke noget jeg Kan hjælpe med da vi selv venter barn ... Er det dreng eller pige du Skal have ? Jeg var i vores mødre hjælp den anden dag der stod ét flot træ pusle bord til 50 kr ... Det er så billigt ... Håber du finder nogen der kan hjælpe ...

Anmeld

11. august 2011

Christina.78

Hvor i sydjylland? er jo et vidt begreb...

Anmeld

11. august 2011

liner

jeg bor i bolderslev og flytter snart til fredericia , vi venter en lille dreng ,tror den næremeste ligger i odense .

Anmeld

11. august 2011

miinimeal

er godt nok fra midtjylland men hvis i vil betale porto? så har jeg meget tøj, masser af dragter, futter, skråstol, legestativ, legetøj og lege tæppe og en masse mere

Anmeld

12. august 2011

th

liner skriver:

der er en der giver barnevog, klapvogn og antostol væk i frederica.

Anmeld

12. august 2011

Koen.

liner skriver:

jeg bor i bolderslev og flytter snart til fredericia , vi venter en lille dreng ,tror den næremeste ligger i odense .

Jeg har en fin sort pusletaske med grønt i indertræk hvis det var noget, jeg kan tage billeder i morgen

Jeg bor i Esbjerg så ved ikke om i har mulighed for at kunne hente den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.