Fustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Miss P

Hej Piger....

Er godtnok ved at være alt for træt af det.. Det gør mig trist og skidt tilpas.

Jeg døjer sådan med bækkenløsning, og det er lige som om at manden ikke rigtig forstår det, selv om han sir´at han gerne vil hjælpe, men hvad skal han kunne gøre.

Jeg har prøvet flere ting.. Men har lidt givet op. Da jeg er træt af at rende til den ene form for behandling efter den anden.

Hver dag går med, at jeg arbejder til kl. 12, derefter går jeg direkte hjem i seng  og ligger, pga. smerter.

Man syntes lidt det er unfair, men alligevel er det hele værd.

Nogen der har nogle behandlingsforslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Tona

Miss Misho skriver:

Hej Piger....

Er godtnok ved at være alt for træt af det.. Det gør mig trist og skidt tilpas.

Jeg døjer sådan med bækkenløsning, og det er lige som om at manden ikke rigtig forstår det, selv om han sir´at han gerne vil hjælpe, men hvad skal han kunne gøre.

Jeg har prøvet flere ting.. Men har lidt givet op. Da jeg er træt af at rende til den ene form for behandling efter den anden.

Hver dag går med, at jeg arbejder til kl. 12, derefter går jeg direkte hjem i seng  og ligger, pga. smerter.

Man syntes lidt det er unfair, men alligevel er det hele værd.

Nogen der har nogle behandlingsforslag?

Har du prøvet at kontakte foreningen til oplysning om bækkenløsning? Du kan også læse meget info på deres hjemmeside. Det havde jeg meget glæde af selv da jeg var gravid.

http://baekkenloesning.dk/?pid=1

op med humøret, ved selv hvor hårdt det er. Hæng fast i at så snart baby er født, så bliver smerterne bedre

Anmeld

11. august 2011

Tona

hov kom også lige i tanker om: måske skulle du overveje at blive helt sygemeldt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.