Altid plukveer inden veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vil man altid opleve plukveer inden veerne?

har slet ikke haft noget der ligner plukveer når jeg læser om det eller har hørt om det...

er sat til d. 11-09-2011 så det er jo lige om snart...

mandag starter min uge 36....

Dem der har oplevet slimproppen og som ellers har haft udflåd til hver dag... lugter det slim anderledes? kan man se/lugte forskel at det  er den fremfor det alm. slim?

Hmm.. tror vist det lige var det lige nu af spørgsmål... min plejemor og sundhedsplejerske fik mig overbevist om at jeg ikke vil være i tvivl når veerne starter...

Synes stadig det er meget uvirkeligt at vi skal til at være forældre... har snakket om det i så lang tid... tænkt så meget på hvordan det ville være... og nu er det lige om lidt og føler lidt at hjernen ikke rigtig vil fatte det... hvis det giver nogen mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Leonora25

Wampires skriver:

Vil man altid opleve plukveer inden veerne?

har slet ikke haft noget der ligner plukveer når jeg læser om det eller har hørt om det...

er sat til d. 11-09-2011 så det er jo lige om snart...

mandag starter min uge 36....

Dem der har oplevet slimproppen og som ellers har haft udflåd til hver dag... lugter det slim anderledes? kan man se/lugte forskel at det  er den fremfor det alm. slim?

Hmm.. tror vist det lige var det lige nu af spørgsmål... min plejemor og sundhedsplejerske fik mig overbevist om at jeg ikke vil være i tvivl når veerne starter...

Synes stadig det er meget uvirkeligt at vi skal til at være forældre... har snakket om det i så lang tid... tænkt så meget på hvordan det ville være... og nu er det lige om lidt og føler lidt at hjernen ikke rigtig vil fatte det... hvis det giver nogen mening...

Det er langt fra alle der mærker plukveer, men du har dem alligevel Og om du kan mærke dem eller ej påvirker ikke de rigtige veer, så det skal du ihvertfald ikke være nervøs for! Jeg mærker heller ikke mine, KUN hvis jeg tilfældigvis ligger ned når jeg får en.

Det var alt jeg kunne svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.