Barbapapa kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Dot D

Hvor er den bare flot Sikke flotte detaljer du har fået lavet...

Jeg kan ikke tage æren for, at hun har set en Barbapapa kage, for sådan én har jeg endnu tilgode at lave. Men der er mange herinde, der har lavet nogle flotte Barba-kager

Og nu er du én af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

3rollinger

Cooooollll, virkelig flot!!

Anmeld

11. august 2011

emsaroto

hvor er den flot!

Anmeld

11. august 2011

emsaroto

hvor er den flot!

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth85

StineL skriver:

Min datter har for lang tid siden set en Barbapapa kage, som Dot vidst har lavet, og siden hun fyldte 3 år, har hun talt om, at når hun fyldte 4 år, så ville hun have en barbapapa kage. Så det skulle hun jo selvfølgelig have
Den er med lyse bunde og hindbærmousse og Ferrero Rocher creme - mums

Er helt målløs! Synes godt nok I kage-bagere bliver ved med at overgå jer selv dag for dag.

Det her er jo FANTASTISK Hvem dog bare kunne sådanne tricks Hi hi... tillykke med datteren

Anmeld

11. august 2011

Brams

StineL skriver:

Min datter har for lang tid siden set en Barbapapa kage, som Dot vidst har lavet, og siden hun fyldte 3 år, har hun talt om, at når hun fyldte 4 år, så ville hun have en barbapapa kage. Så det skulle hun jo selvfølgelig have
Den er med lyse bunde og hindbærmousse og Ferrero Rocher creme - mums

Nej nej nej, hvor er den bare FLOT! Hold k... hvor er det vildt - det ligner jo fuldstændig

Bare for at være nysgerrig, kunne man så evt. bestille sådan en kage til en fødselsdag i oktober og hvad ville det koste?

Min lille prinsesse fylder 2 år og er helt vild med Barbapapa.

Trine

Anmeld

11. august 2011

Englebassen82

Super super flot...

Anmeld

11. august 2011

HeidiØ

Hvor ER den bare flot!! Jeg ringer når min søn (som endnu ik har set verden) er klar til en kage - barbapappa er jeg helt vild med så det håber vi han blir også!!

Anmeld

11. august 2011

Camulla

Wow, hvor er den bare flot! 

Anmeld

15. august 2011

Anasmor

Dét der er virkeligt smukt. Super skarpe kanter og SÅ flotte figurer... Smukt arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.