flaskestop......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

eliasogmor

elias blir et år nu her den 23 jan....i dagtimerne får han ingen flaske, medmindre han er blevet overtræt.... og er umulig at få til at sove...han får en aftenflaske, som jeg ikke kan se mig ud af....aner ikke hvordan jeg skal få ham til at sove uden den flaske.... men er det okay nu , at bare give ham alm mælk i flasken og ikke mme??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Honningblomst

Min søn fik minimælk til natten fra han var 10mdr...og indtil han var over 2 år...

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

eliasogmor skriver:

elias blir et år nu her den 23 jan....i dagtimerne får han ingen flaske, medmindre han er blevet overtræt.... og er umulig at få til at sove...han får en aftenflaske, som jeg ikke kan se mig ud af....aner ikke hvordan jeg skal få ham til at sove uden den flaske.... men er det okay nu , at bare give ham alm mælk i flasken og ikke mme??????

Ja det ville jeg gøre... Men sødmælk... Drikker han ellers af kop??? Får han nok mælk om dagen, når og hvis han drikker af kop.. Og hvis han drikker rigeligt, ja så kan flasken jo godt unværes...

Men er det for hyggens skyld ja så bare fortsæt med flasken lidt endnu... Til I begge er klar til at smide flasken, og hvis han ikke er så god til at drikke af kop... Ellers så er han klar til at komme af med flasken,...

Majbritt

Anmeld

5. januar 2009

eliasogmor

twinboys skriver:

Ja det ville jeg gøre... Men sødmælk... Drikker han ellers af kop??? Får han nok mælk om dagen, når og hvis han drikker af kop.. Og hvis han drikker rigeligt, ja så kan flasken jo godt unværes...

Men er det for hyggens skyld ja så bare fortsæt med flasken lidt endnu... Til I begge er klar til at smide flasken, og hvis han ikke er så god til at drikke af kop... Ellers så er han klar til at komme af med flasken,...

Majbritt

ja om får nok..vil jeg faktisk ikke tro..han drikker kun af kop, men det er meget lidt han får ind....

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

eliasogmor skriver:

ja om får nok..vil jeg faktisk ikke tro..han drikker kun af kop, men det er meget lidt han får ind....

Hvad med mælk i grøden... Alt tæller jo med...

MAjbritt

Anmeld

5. januar 2009

eliasogmor

Hvad med mælk i grøden... Alt tæller jo med...

MAjbritt

nu får han jo så ikke grød hver dag.....men mælk får han..hvor meget skal de have om dagen egentlig....

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

eliasogmor skriver:

nu får han jo så ikke grød hver dag.....men mælk får han..hvor meget skal de have om dagen egentlig....

½ liter... mælkeprodukter, det er alt indenfor mælk, og her tæller ost også med bare lidt svært at afregne i ml...

Hytteost, smøreost, yoghurt, mælk osv....

Majbritt

Anmeld

5. januar 2009

eliasogmor

twinboys skriver:

½ liter... mælkeprodukter, det er alt indenfor mælk, og her tæller ost også med bare lidt svært at afregne i ml...

Hytteost, smøreost, yoghurt, mælk osv....

Majbritt

nåh kun så lidt..ingen alarm så......

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

eliasogmor skriver:

nåh kun så lidt..ingen alarm så......

Nej vel... Jo mere mælk de får over en halv liter, jo mindre spiser de af den anden mad, fordi de er mætte...

Majbritt

Anmeld

5. januar 2009

Lise

Simon, som nu er 1½ , får også stadig en flaske mælk at sove på. Han får en flaske med 180 ml. meget tyndt opblandet mme, da han ikke har brug for næringen i det. Men den får ham ned i et lavere gear så han kan lægges i seng, så vi beholder den indtil videre...

Jeg havde faktisk også et mål om at den skulle væk når han blev et år, men vi var ikke rigtigt klar. Og den gør jo ikke at han spiser mindre rigtig mad - den er ren hygge, og god at få ham til at slappe af på..

Jeg har ingen gode råd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.