49 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2011

mamiolvi

imorgen er der 49 dage tilbage, det er vildt som tiden er gået på trods af en rigtig dum graviditet...glæder mig vild meget til at få den lille bebs, men begynder også at tænke bare der nu ikke er noget galt med den lille når hun kommer ud, tænker gad vide om det nu er en pige som de sagde til kønscanningen.. ellers er vi på den med alt det lyserøde samt røde barnevog.. hvad gør i andre jer af tanker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

SaNiNa

Her er der 39 dag til termin men mon ikke hun kommer før tid.

Jeg er også begynd at tænke om de nu også har set rigtig og det ikke var en lille tap. frygter det så meget. intet er klar andet end noget af tøjet er vasket og tørret. Barnevognen stå klar, men Nicklas bruger den jo også endnu så de må deles hihi.

Men syntes nu dagene går alt alt for langsom om det fordi jeg er begyndende veer ved jeg ikke, men dem kan jeg jo have i flere uger øv øv.

Anmeld

11. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har 35 dage til termin i dag. og mine tanker køre mest om natten. om hvordan fødslen forløbe. jeg drømmer hele tiden at det hele går galt. men tror på at det kommer til at gå godt.

men tålmodigheden er ved at slipe op. da vores nabo fødte i går og min fætter's kæreste fødte i morges. så nu glæder jeg mig bare meget mere

Anmeld

11. august 2011

Ka+Ma=Be

Hvor er det dejligt! Ikke så længe igen til de små guldklumper kommer ud! 

Jeg har 30 dage tilbage idag Glæder mig som, ja, et lille barn 

Anmeld

11. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hvor er det dejligt! Ikke så længe igen til de små guldklumper kommer ud! 

Jeg har 30 dage tilbage idag Glæder mig som, ja, et lille barn 

Ja som et lille barn som har ventet på at få lov til at åbne sine julegaver hele dagen, men man har gået rund om træet 1000gang for at lurer hvilket gaver der nu var til en.

Anmeld

12. august 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Ja som et lille barn som har ventet på at få lov til at åbne sine julegaver hele dagen, men man har gået rund om træet 1000gang for at lurer hvilket gaver der nu var til en.

Haha godt udtryk! 

Anmeld

12. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Haha godt udtryk! 

hihi

Hvad ellers utrolig mange plukveer i går efter jeg hvade været ved fys, men de blev desværre ikke til mere kan dog næsten ikke gå i dag og har frygtelig ondt forneden, så vil lige næve det for dem i dag på syghuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.