Gustav 5 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

miinimeal

Nihell skriver:

Tillykke med ham, hvis ikke jeg får det skrevet på dagen

Der er bare så mange der siger at jeg skal nyde det, og jeg nyder det rigtig meget, men jeg glæder mig ufatteligt meget til, når han kan sidde selv og spise selv osv.

hihhi det også  fantastisk glæede mig til albert kravlede men nu når han kan og er ALLE steder ja så ønsker jeg nogle gange at han gad sidde stille engang imellem(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Dansker I Holland

Nihell skriver:

Hej alle sammen

Hvor er det bare lang tid siden, at jeg har skrevet noget herinde. Det er så dejligt at være ''tilbage'' igen

I ferbruar fødte jeg en dejlig dreng på 805 g, hele den historie kan i læse i mit seneste indlæg Jeg vil gerne lige fortælle hvordan det går med ham.

Gustav blev døbt i søndags, og han var simpelthen bare så dygtig! Han hverken græd, skreg eller ''snakkede'' under hele dåben. Han fik utroligt mange gaver, og dagen gik bedre end forventet

I dag kan Gustav holde hovedet selv, gribe bevist fat i legetøj, smile, grine, sige en helt masse sjove lyde, vænne sig fra ryg og om på siden. Han startede med at spise rismelsgrød da han var 4 mdr. gammel og fik frugtmos ved siden af, nu får han rismelsgrød 3 gange om dagen, frugtmos til de to af måltiderne og grøntsagsmos til det sidste. Jeg er bare så stolt af ham Alt det jeg frygtede med at han ville være sensitiv osv. er han slet ikke, han er helt ligeglad om han er til stor fødselsdag med masser af mennesker, eller om han er i Bilka eller bare er derhjemme, han er den samme glade tilpasse dreng uanset hvor han er henne, det er bare utroligt dejligt. Gustav er i dag fem og en halv måned gammel, vi nærmer os det halve år Han vejer 4860 g og er 59 cm.

Jeg vil gerne høre hvad jeres baby kunne da han/hun var et halvt år? Det er helt ligemeget om det er en for tidligt født baby eller en til tiden født baby

Knus Ninna med lille Gustav

Hvor er han dog bare super lækker ham Gustav smiler... Dejligt med en update Knuz Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.