Bøjle til den gamle model af Trip Trap SØGES!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.302 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Fru.Mäes <3

... Felix er så heldig at have fået en gammel Trip Trap stol, at mine forældres nabo..

Den er over 10 år gammel - den mangler bøjlen..

SÅ ville høre, om nogen af jer DEJLIGE KVINDER ligge inde med en bøjle som I ikke bruger mere, eller om I ved hvor man kan købe sådan én?!

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

sbs78

Har du set efter inde på Trendsales??

Anmeld

10. august 2011

Maja_4000

Jeg fandt en på dba.dk .. Men det tog laaang tid

Anmeld

10. august 2011

Fru.Mäes <3

... Var lige på Tripp Trapp hjemmesiden, og der står faktiks at hvis stolen er lavet efter maj i 2003 - og har serienummeret på 8 tal som enten skal starte med 3,4 eller 5 - så passer den nye bøjle i stolen..

NOGEN der ved hvor det serie nummer sidder henne

Anmeld

10. august 2011

Maja_4000

Felix's Mor <3 skriver:

... Var lige på Tripp Trapp hjemmesiden, og der står faktiks at hvis stolen er lavet efter maj i 2003 - og har serienummeret på 8 tal som enten skal starte med 3,4 eller 5 - så passer den nye bøjle i stolen..

NOGEN der ved hvor det serie nummer sidder henne

Vores stol er den jeg sad i .. Og jeg er altså 22 år Og den nye bøjle passede i .. Bare ikke det der ryglæn :b
Jeg kan bare ikke lide det der plastik-halløj

Anmeld

10. august 2011

Fru.Mäes <3

Maja_4000 skriver:

Vores stol er den jeg sad i .. Og jeg er altså 22 år Og den nye bøjle passede i .. Bare ikke det der ryglæn :b
Jeg kan bare ikke lide det der plastik-halløj

ARH, endnu flere nye informationer..

Jeg tager dælme stolen med ud i babysam også må de kigge på den!!! Har ingen ANELSE om sådan noget...

Men lyder godt nok det du siger, og den jeg har er kun 10 år gammel.. SÅ mon ikke osse den passer på min, bare uden ryglænet

Anmeld

10. august 2011

Maja_4000

Felix's Mor <3 skriver:

ARH, endnu flere nye informationer..

Jeg tager dælme stolen med ud i babysam også må de kigge på den!!! Har ingen ANELSE om sådan noget...

Men lyder godt nok det du siger, og den jeg har er kun 10 år gammel.. SÅ mon ikke osse den passer på min, bare uden ryglænet

Vi fik den nye bøjle i gave , prøvede den på stolen , pakkede den ned igen og kørte ud og byttede den

Så du behøver ikke slæbe hele stolen med

Anmeld

10. august 2011

Fru.Mäes <3

Maja_4000 skriver:

Vi fik den nye bøjle i gave , prøvede den på stolen , pakkede den ned igen og kørte ud og byttede den

Så du behøver ikke slæbe hele stolen med

Godt så - jamen det er det jeg må gøre så
Takker for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.