jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

SaNiNa

Så er dagen endelig kommet igen... kl 11 skal vi til vores første samtale noget der ved jordemoderen, vi skulle jo have været der den 12 dec men der lå jeg pænt meget i seng...

Håber bare så meget at hun kan finde en hjertelyd så jeg kan få en lille smule mere rod i sindet efter flere uger uden mad og drikke...

og så har vi jo osse lige en MD scanning onsdag i næste uge det kan jo ikke blive bedre...

Måtte bare lige dele det med jer...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

tasha33

hej
håber at det er gået godt ved jordmor og at i fandt en hjertelyd, det er bare så bekræftende at hører.
knuz herfra natasha

Anmeld

5. januar 2009

Mathilde

Hej Sanne

Dejligt at du endelig er frisk nok til at komme til jordemoder Jeg håber i kunne høre hjertelyd, så du ikke skal bekymre dig.

Mathilde

Anmeld

5. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvordan gik det så i dag???

Rikke.

Anmeld

5. januar 2009

SaNiNa

Det gik rigitg fint... hun jordemoderen hvade godt nok ike helt styr på papirerne... men tror da vi fik det hele med og stillet de sprøgsmål... blev godt nok lidt sur da hun sagde at jeg skulle motiner osse selvom jeg hvade det dårligt... men har da heldigvis min egen lægen bag mig for lige pt kan jeg ikke så meget andet end at side eller ligge.

Da vi hvade været ed jordemoder kørte vi lige i babysam i rosengårdcenteret hvor de hvade emmaljunga auto stol til 799kr i sted for 1499kr så det kan jo ikke bliev meget bedre...

Mathilde... kan se scanningen gik rigitg fint... billederne er bare så dejlig at have som bevis på den lille har det godt og at den bare ligger og hygger sig...

Sanne "som er helt færdig nu"

Anmeld

6. januar 2009

Mathilde

Dejligt at det gik fint ved jordemoderen og at i fik svar på jeres spørgsmål
Hvor lækkert at i fandt den til 799kr. Så har i da sparet en hel del... Jeg ved slet ikke hvad det er for en stol. Det må jeg lige ind og tjekke

Ja scanningen gik bare super og det er det smukkeste jeg har set. Den lille lå og sov i starten, så hun kunne nemt tage de mål hun skulle (en artig lille én sagde hun). Da hun så var færdig blev der liv og glade dage derinde Det var bare så dejligt at se !

Knus

Anmeld

6. januar 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Dejligt at det gik fint ved jordemoderen og at i fik svar på jeres spørgsmål
Hvor lækkert at i fandt den til 799kr. Så har i da sparet en hel del... Jeg ved slet ikke hvad det er for en stol. Det må jeg lige ind og tjekke

Ja scanningen gik bare super og det er det smukkeste jeg har set. Den lille lå og sov i starten, så hun kunne nemt tage de mål hun skulle (en artig lille én sagde hun). Da hun så var færdig blev der liv og glade dage derinde Det var bare så dejligt at se !

Knus

uuuh glæder mig osse bare helt vild til næste uge hvor vi skal scannes igen eller det er jo kun mig som blive scannet... men benner skal da med.

da vi var til nf scanning ville den ikke helt som den der scannede ville men der kom da nogle gode billder alligevel...

Ja det var super billigt for den autostol vi sparede 700kr, og vi fik den sidste sorte så nu er der kun blå, grønne tilbage og det ville jeg ikke lige have...

Sanne

Anmeld

6. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Sanne skriver:

Det gik rigitg fint... hun jordemoderen hvade godt nok ike helt styr på papirerne... men tror da vi fik det hele med og stillet de sprøgsmål... blev godt nok lidt sur da hun sagde at jeg skulle motiner osse selvom jeg hvade det dårligt... men har da heldigvis min egen lægen bag mig for lige pt kan jeg ikke så meget andet end at side eller ligge.

Da vi hvade været ed jordemoder kørte vi lige i babysam i rosengårdcenteret hvor de hvade emmaljunga auto stol til 799kr i sted for 1499kr så det kan jo ikke bliev meget bedre...

Mathilde... kan se scanningen gik rigitg fint... billederne er bare så dejlig at have som bevis på den lille har det godt og at den bare ligger og hygger sig...

Sanne "som er helt færdig nu"

Hvor dejligt det gik fint... selvom der ikke var så meget styr på det

Men I hørte vel hjertelyd?
Synes det er noget af det dejligste

Rikke.

Anmeld

7. januar 2009

SaNiNa

Rikke skriver:

Hvor dejligt det gik fint... selvom der ikke var så meget styr på det

Men I hørte vel hjertelyd?
Synes det er noget af det dejligste

Rikke.

Ja en rigtig fin hjerteslag... det var så skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.