Anonym skriver:
I lørdags efter kæresten og jeg havde hygget os, og han trækker sig ud, er der bare blod over det hele, og jeg tror straks aat det er mig der er begyndt at bløde,men det viser sig så at være ham og hra hans ... oppe ved forhuden som om det er revnet lidt.. det blødte voldsomt længe.. og stoppede så igen, men da han var i bad til aften kom det il at bløde igen og han blev rigtig dårlig begge gange.. Han har siden haft rigtig ondt og har det stadig..
Vagtlægen som han snakkede med i lørdags sagde at det skete for mange og at det skulle der ikke gøres noget ved..
Nogen der har oplevet det?
Det er med den lille streng ved penishovedet, som forbinder selve hovedet og forhuden, som med tungebåndet imellem tungen og underdelen af kæben, at den kan revne, hvis den er lidt for stram.
Der sker ikke noget ved det, men det kan bløde helt enormt.
Han skal være forsigtig og lade være med at rykke for meget i forhuden i en uges tid, også under vask, og ikke bløde huden for meget op, bare vaske forsigtigt og duppe området tørt med en ren lille klud, som kan skiftes mellem hver gang og kogevaskes.
Og så yderligere være forsigtig under sex et stykke tid, for huden er meget tynd og sprækker let igen.
Han kan smøre stedet med lidt klorhexidinsalve, som købes på apoteket.
Hvis ikke det holder op med at gøre ondt i løbet af et par dage, skal han gå til lægen, for der kan være gået infektion i det.
God bedring med ham.

Kærligst
Sussie
Anmeld