Søger en vil skrive med mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2011

JulieAlex89

Hejsa Alle i søde piger!

Jeg skriver herinde, da jeg søger en, som står i sammen situation som mig, eller bare har bedstemt sig for at tabe sig!

Jeg er en ung pige på 22 år. jeg vil gerne smide ca. 20 kg inde jul, så det er mit mål! er der andre der har et mål om at smide nogle kg inde jul?

Jeg kunne godt tænke mig at skrive sammen med en som er i samme båd som mig! Vi kan støtte hinanden, og komme med gode råd, og hjælpe hinaden i de tider hvor det er svært at holde modet oppe!

Så hvis der er en der ude der, der har det sammen ønske som og lyst, så skriv til mig!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

mybaby-girl

Hejsa Alle i søde piger!

Jeg skriver herinde, da jeg søger en, som står i sammen situation som mig, eller bare har bedstemt sig for at tabe sig!

Jeg er en ung pige på 22 år. jeg vil gerne smide ca. 20 kg inde jul, så det er mit mål! er der andre der har et mål om at smide nogle kg inde jul?

Jeg kunne godt tænke mig at skrive sammen med en som er i samme båd som mig! Vi kan støtte hinanden, og komme med gode råd, og hjælpe hinaden i de tider hvor det er svært at holde modet oppe!

Så hvis der er en der ude der, der har det sammen ønske som og lyst, så skriv til mig!

Knus

Halløjsa

Jamen så er vi to !

Jeg er også 22år og har en søn på snart 10 måneder, jeg tog ca. 19kg på i min graviditet, og har ca. tabt 11 kg igen efter fødsel, så jeg mangler ca. 11kg at tabe før jeg har mit første mål men at tabe ca. 20kg ville ikk gøre noget ..

Så jeg er da med på at skrive sammen om de hårde og gode tider

Knus

Anmeld

10. august 2011

metski83

Mig mig mig

Jeg skal smide 25-30 kg.

Jeg skal syd på i uge 34, men når jeg kommer hjem, så skal jeg igang.

Så jeg vil rigtig gerne være med til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.