Aarstiderne frugt og grønt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2011

BrightStar

Hej..

Jeg vil lige høre om der er nogen herinde der har erfaringer med Aarstidernes frugt og grøntkasser?

Vi overvejer nemlig at bestille den store grøntkasse og frugtkassen hver uge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Sofia24

BrightStar skriver:

Hej..

Jeg vil lige høre om der er nogen herinde der har erfaringer med Aarstidernes frugt og grøntkasser?

Vi overvejer nemlig at bestille den store grøntkasse og frugtkassen hver uge. 

Vi får fra aarstiderne

Det er super lækkert... Man kan afbestille fra uge til uge, bytte kasser når man vil, og er der noget galt med frugten ringer man bare ind og beløbet bliver trukket fra den næste regning...

Anmeld

10. august 2011

Nynne88

Vi har prøvet det og det var super godt. Vi oplevede aldrig at der var noget galt med det vi fik. Man skal dog være god til at bare spise, hvad der er, når nu man ikke selv har valgt det 

Anmeld

10. august 2011

modesty

Vi har den store frugtkasse og er glad for den, da vi spiser mega meget frugt. Grøntkassen har vi haft, men afbestilte, da der var alt for mange ting vi aldrig fik spist. Vi spiser enormt meget frisk grønt, men ikke så meget kål og rodfrugter, som der er en del af i deres grøntsagskasse. Og da jeg sammenlignede priserne med hvad øko-grøntsager koster i Irma og konkluderede at man ikke sparede noget, ville vi hellere bare selv vælge hvad vi ville have fra dag til dag i stedet for at skulle smide noget ud hver uge. Men hvis man f.eks bor langt væk fra et godt supermarked og ikke har nemt ved at købe ordentligt økogrønt (eller hvis man elsker kål og rodfrugter ;-) er den sikkert helt fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.