Kurve gyngestol, IKEA :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. august 2011

Caroline86

SSL skriver:

Jeg kender ikke reglerne, plejer ikke at sælge herinde... Må jeg da ikk oppe??

kun én gang om ugen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

SSL

CamillaValby skriver:

sweety hvad er målene på den?

ProduktmålBredde: 80 cmDybde: 86 cmHøjde: 73 cmSiddebredde: 49 cmSiddedybde: 51 cmSiddehøjde: 36 cmHer er det tyv stjålet fra IKEAs hjemmeside :-)) Så det et præcise mål :-)

Anmeld

11. august 2011

Kay

SSL skriver:

Jeg kender ikke reglerne, plejer ikke at sælge herinde... Må jeg da ikk oppe??

jo hver 7'ende dag

du kan læse det inde i køb og salg... der er en tråd der er låst i toppen... med reglerne

Anmeld

11. august 2011

SSL

Kay skriver:

jo hver 7'ende dag

du kan læse det inde i køb og salg... der er en tråd der er låst i toppen... med reglerne

Okay, det må jeg læse når jeg går på fr computeren næste gang sys ofte folk opper salgs tråde - så troede ik der var regler herom :-)

Anmeld

11. august 2011

CamillaValby

SSL skriver:

ProduktmålBredde: 80 cmDybde: 86 cmHøjde: 73 cmSiddebredde: 49 cmSiddedybde: 51 cmSiddehøjde: 36 cmHer er det tyv stjålet fra IKEAs hjemmeside :-)) Så det et præcise mål :-)

Thanks jeg vil lige prøve at måle efter maden om det kan være inde på lille pigens værelse, uden at tage for meget plads

Anmeld

11. august 2011

SSL

CamillaValby skriver:

Thanks jeg vil lige prøve at måle efter maden om det kan være inde på lille pigens værelse, uden at tage for meget plads

God ide, den er nemlig en smule stor i det :-) Åh, vi har ikk seperat værelse, ellers skulle jeg selv bruge den tiæ hyggestunder :-) så misundelse herfra

Anmeld

11. august 2011

Sifling

Iiih, jeg kiggede på den i ikea, men min kæreste syntes simpelthen den er så grim (jeg forstår ham ikke!). Men tror lige jeg vil prøve at snakke med ham når han kommer hjem fra arbejde..

Anmeld

11. august 2011

SSL

Sifling skriver:

Iiih, jeg kiggede på den i ikea, men min kæreste syntes simpelthen den er så grim (jeg forstår ham ikke!). Men tror lige jeg vil prøve at snakke med ham når han kommer hjem fra arbejde..

Jeg mistænker min kæreste for ay tænke det samme oh derfr nægte den plafs ej, han har ret - min kæreste, der er ikk plads :-) du må lokke lidt

Anmeld

11. august 2011

Sifling

SSL skriver:

Jeg mistænker min kæreste for ay tænke det samme oh derfr nægte den plafs ej, han har ret - min kæreste, der er ikk plads :-) du må lokke lidt

Den kan min kæreste i hvert fald ikke bruge, vi har masser af plads til den hehe

Anmeld

11. august 2011

SSL

Sifling skriver:

Den kan min kæreste i hvert fald ikke bruge, vi har masser af plads til den hehe

Så må du bruge kvindelist ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.