En update fra Krølfisen (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Jeg blev lige gjort opmærksom på, at det der med billeder, det har jeg vist ikke været så god til... Der er pludselig så meget andet at se til, når først man får født og bliver mor på fuldtid. Bleskift, amning, søvn, mere bleskift, tøjskift, gylp og dikke-dik Men det er GREAT, jeg nyder det, og her efter 5 uger og 3 dage tør jeg godt sige jeg er ved at falde til i rollen som MOR!

Amningen kører fint, den første tiger har været på besøg (og er rejst, Thank God!), graviditetsvægten er (næsten) raslet af, og der mangler 3 kg til præ. Far er (for det meste) hjælpsom og nætterne går rimeligt, med 2 måltider, kl 1. og kl. 5.. Tjah, alt er godt. Men jeg ville lyve, hvis ikke jeg synes det også er hårdt! Det ér fuldtidsarbejde at have spædbørn, men det er det bedste job jeg nogensinde har haft

I får et par blandede billeder af den lille Boas der nu vejer 4550gr og er 54 cm, imod 3250gr og 50 cm ved fødslen.

Her er Boas.. Ikke Borris, ikke Bosas og ikke Moses.. BOAS! og nå ja, så et af Mor og Boas fra i mandags

Ej Anna, hvor er han bare dejlig din lille Boas!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Sofia

kitty skriver:

Tak for de pæne ord

Efter kl 5 sover vi ca. til kl. 8-8.30 og så har han formiddagslur når det passer ham. Dagrytme har vi ikke rigtig endnu, men i skrivende stund sover han her ved siden af mig. Han plejer at tage to korte formiddagslure på ca 30 minutter, og så omkring kl 14 tager han sin middagslur/eftermddagslur på 2½-3 timer. Derefter er han vågen til han kommer i seng omkring kl 21 ca..

Er Alfred allerede 5 mdr?! Er du vimmer det går stærkt. Er han en god lille dreng?

Sikke meget han sover, det lyder som en god rytme, her kan jeg endnu ikke sige at vi har en fast eftermiddagslur fx. Men han sover godt om natten Alfred - ca fra 20.15 til 07.00. Så det er bare dejligt. Han er en god lille dreng ja, han bliver bare så stor! Jeg synes han bliver alt for stor faktisk! Du skal nyyyyde at Boas er en lille baby som gerne vil ligge hos en og sove.. ihh de tider er forbi her, nu møffer han rundt

Anmeld

11. august 2011

Dansker I Holland

kitty skriver:

Tusind tak for din søde besked!!

Hehe var da ingen årsag Gør det gerne igen hvis det gør dig glad smiler..

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

Hvor er han bare skøn! Og et fantastisk eksempel på,at behandlingen kan lykkes:-)

Anmeld

11. august 2011

Lotus86

kitty skriver:

Må vi ikke snart se fødselsdagskammeraten Valdemar? Jeg håber I har det dejligt. Ikke om jeg fatter at det snart er 6 uger siden Tigeren kommer igen om en uges tid eller to...

Jo, det kan du tro, skal se om jeg ikke lige kan få smidt nogle billeder op om lidt, han sover nemlig nu, så der er jo tid til det

Frygter lidt at vi måske også er ved at få besøg af den berygtede tiger, han var nemlig for første gang meget pylret i går, og sov ikke lige så meget som han plejer, så frygter det lidt, men nu må vi se, han har kun lige været vågen kort i dag da han fik mad og en ren ble, og der var han glad, håber bare det var en dårlig dag, men der var dog en del beskidte bleer i går, så måske han bare havde lidt bøvl med maven

Anmeld

11. august 2011

businesstigger

Dejlige lækre Boas!

Godt at høre at du nyder rollen som mor også selvom det kan være hårdt ind i mellem.

Anmeld

11. august 2011

DK

Sikke en lækker Boas! Han er da bare fin og perfekt! Jeg er helt vild med "Not fat" billedet, der ser han bare super godt tilpas og glad ud!

Igen stort stort tillykke med ham

Anmeld

11. august 2011

Mettemus

kitty skriver:

Boas havde også et par sovedage efter tigeren. Han sov som en sten og hele tiden. Han var helt færdig. Men som du skriver, det er fantastisk at se, hvor meget en tiger gør. Vi blev virkelig overraskede! Det er snart tigertid igen, men nu ved vi at der er gode ting i vente, så er det måske lidt nemmere at overleve

Bliver tigeren værre med alderen? Hvordan har Laurits taget dem? Og hvor længe varer de hos Jer?

Jamen han tager dem egentligt ok. Han bliver ikke helt umulig og sover som regel også ok om natten, men bare ikke ret meget om dagen. Han bliver ekstra pylret og opmærksomhedskrævende. Jeg synes godt man kan mærke at alt det nye gør ham utryg, og derfor vil han helst være hos mig.

Jeg tror vi er midt i et nu, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det. I såfald har det varet snart 6 uger  

Jeg synes det er ret forskelligt hvor meget vi mærker til det. Nogle har vi nærmest sprunget over og andre, som det vi er i nu, varer læææænge. Det tydeligste var det første hvor forandringen var til at se fra dag til dag

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Filucca&Smilla skriver:

åhh han er dejlig

TAK

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Ej Anna, hvor er han bare dejlig din lille Boas!!!!

Tak, Lene! Vi håber snart det er Jeres tur!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.