Fødekar eftersøges ASAP...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Aura Salina

Hej damer.

Jeg er lidt sent ude, og skal føde om 3 uger og har endnu ikke fundet et fødekar.... Er der nogen derude, som kan være behjælpelige- og evt. ligger inde med et?

Jeg kender godt til både babyshower og mamaslife, men priserne er tornhøje og udenfor budget.. Sneglehuset og forældre og fødsel, er heller ikke en mulighed

Udvalget på DBA er heller ikke så stort...

Håber at hører fra jer!! På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Joan ( Smallie )

Hey søde. Så fandt du også vej herind

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Aura Salina skriver:

Hej damer.

Jeg er lidt sent ude, og skal føde om 3 uger og har endnu ikke fundet et fødekar.... Er der nogen derude, som kan være behjælpelige- og evt. ligger inde med et?

Jeg kender godt til både babyshower og mamaslife, men priserne er tornhøje og udenfor budget.. Sneglehuset og forældre og fødsel, er heller ikke en mulighed

Udvalget på DBA er heller ikke så stort...

Håber at hører fra jer!! På forhånd tak

Hvordan ser dit budget ud? Jeg kender en som har haft et helt nyt til salg. Ved ikke om hun har fået det solgt. Men kan da lige prøve at spørge

Anmeld

11. august 2011

Aura Salina

Hehe jeps, og har faktisk lige set dit opslag herinde ;-) Mange tak for det.. Træls det ikke giver flere henvendelser.

Jamen budgettet siger MAX 1000kr inkl det hele - liner, pumpe, fragt osv. Bogen der er ikke nødvendig som jeg kan se mange skriver om.

Tak skal du have - vi krydser fingre

Anmeld

11. august 2011

.....

Aura Salina skriver:

Hehe jeps, og har faktisk lige set dit opslag herinde ;-) Mange tak for det.. Træls det ikke giver flere henvendelser.

Jamen budgettet siger MAX 1000kr inkl det hele - liner, pumpe, fragt osv. Bogen der er ikke nødvendig som jeg kan se mange skriver om.

Tak skal du have - vi krydser fingre

Vil blot sige til dig, at du skal huske at citere andres indlæg når du svare dem, ellers kan de ikke se at du har svaret dem

Og velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.