Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2011

LouiseLouise

Hej alle

Jeg har nu fået to streger frem på graviditetstest 4 dage i træk - teststregen er bare forholdvis svag på dem alle.

Jeg var et smut til lægen i går hvor vi testede - men der kom kun 1 steg  Så synes det er MEGET underligt at jeg har testet positiv 4 gange hjemme....

I dag har jeg har lidt brunligt udflå og håber ikke det er min mens der er på vej - det plejer ikke at være brunt...

Mon jeg kan stole på de to streger og at jeg er gravid? (håber det meget)

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

4kløver

Underligt.. så må du gå til lægen igen vis den ikke kommer..

Anmeld

10. august 2011

LouiseLouise

Jaaa der er vel ikke så meget andet at gøre.. men lidt belastende er det dog ...

Anmeld

10. august 2011

MLT

Da jeg tog til lægen, for at blive testet, sagde han også, at min test var negativ (der havde jeg selv taget en del tests, som var positiv). Det endte med, at han ringede og sagde, at jeg var positiv, set ud fra en blodprøve

Anmeld

10. august 2011

bobbles

Louise1986 skriver:

Hej alle

Jeg har nu fået to streger frem på graviditetstest 4 dage i træk - teststregen er bare forholdvis svag på dem alle.

Jeg var et smut til lægen i går hvor vi testede - men der kom kun 1 steg  Så synes det er MEGET underligt at jeg har testet positiv 4 gange hjemme....

I dag har jeg har lidt brunligt udflå og håber ikke det er min mens der er på vej - det plejer ikke at være brunt...

Mon jeg kan stole på de to streger og at jeg er gravid? (håber det meget)

Vh. Louise

hvad tid på dagen var du hos lægen? for jeg var nede ved min læge om eftermiddagen hvor den var negativ, og havde haft 3 positive test herhjemme, så fik en ny tid ugen efter om morgenen da de åbnede og der var den positiv og var 7 uger henne.. så prøv at få en ny tid hos din læge om morgenen, med det første morgen urin, og ellers tag en test med så lægen kan se den..

Anmeld

10. august 2011

LouiseLouise

@EmmaJosephine: jeg håber jeg er ligeså heldig som dig så  Må få ham til at tage en blodprøve næste gang, hvis jeg stadig tester positiv hjemme og negativ der....

@Frøken Christiansen: Samme her! Det var om eftermiddagen jeg var hos lægen og alle de test jeg har taget hjemme har været om morgenen når jeg vågnede... - så måske jeg skulle hoppe derop en morgen... hmm!

Anmeld

10. august 2011

bobbles

Louise1986 skriver:

@EmmaJosephine: jeg håber jeg er ligeså heldig som dig så  Må få ham til at tage en blodprøve næste gang, hvis jeg stadig tester positiv hjemme og negativ der....

@Frøken Christiansen: Samme her! Det var om eftermiddagen jeg var hos lægen og alle de test jeg har taget hjemme har været om morgenen når jeg vågnede... - så måske jeg skulle hoppe derop en morgen... hmm!

ja det ville jeg næsten råde dig til, og det var en sekretær der tog min den første test, også tog hun fejl, så jeg ville da tage ned til lægen og få dem til at tage en test på dig, bare husk vær stædig, for man kan mærke på ens krop om der sker forandringer, jeg vidste bare at jeg var gravid!!

Anmeld

10. august 2011

LouiseLouise

Det var også assistenten der tog den hos mig!
Jeg ringer i morgen tidlig og melder min ankomst )

For det med halve svar er altså lidt noget rod!

Men hvad med det brunlige udflå jeg har haft i dag? - er det normalt nok??

Anmeld

10. august 2011

bobbles

Louise1986 skriver:

Det var også assistenten der tog den hos mig!
Jeg ringer i morgen tidlig og melder min ankomst )

For det med halve svar er altså lidt noget rod!

Men hvad med det brunlige udflå jeg har haft i dag? - er det normalt nok??

ja det er normalt, at man har udflåd eller slim lignende i graviditeten..

Anmeld

10. august 2011

LouiseLouise

Tak for svar og vejledning   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.